Ik ga alvast even goeiedag zeggen. Ik ga Vrijdag op vakantie naar de Eiffel en ben 7 Augustus terug Geniet maar heerlijk van je roze wolk Liefs Flam
zucht wat heb je toch een mooie banner wilde nog vragen hoe gaat het met je vriendin en je man/vriend? mijn man is volgens mij erg gelukkig, hij verteld dat iemand gister zijn baby kwam showen op zijn werk en dat hij nog steeds niet erg enthiosiast kon doen maar dat het toch al minder zeer deed.
JAAA IK MAG JOU OOK FELICITEREN LISA!!! VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE ZWANGERSCHAP!! Zo geweldig en zo gegund, ik hoopte het ook zo voor jullie en nu ben je dus zowat precies zover als Linda van het forum?? Wauw Wat een goede maand is dit dan zeg, heb er geen woorden voor behalve: GENIET!!! Eef -x-
nou ik zit sind gisteren toch weer behoorlijk in angst, heb dus weer bruin/bloed verlies. gisteren met ziekenhuis gebeld voor een bloedtest, maar mag niet komen. gisteravond heeft mijn vriendin toch ziekenhuis gebeld en mochten we komen voor echo. m'n baarmoedermond was doorbloed, was wel gesloten. en op de echo was een zwangerschaps rind te zien. het zegt niks, maar maak me nu toch wel weer ernstige zorgen
lisa, meid wat een onzekerheid zeg.... maar wil je wel even opbeuren....ik heb bij mijn zoontje tot bijna 13 weken bruin/rood verlies gehad....hij is nu bijna 4!!
Hee gatsie Lisa! Ik kan me je angst zo goed voorstellen! Het hoeft niks te betekenen, probeer het zoveel als mogelijk in gedachten te houden. Het kan echt nog alle kanten uit!!!
hey lisa, ik snap je bezorgtheid wel hoor...ik heb het ook gehad hoor dat bloed verlies...zelfs rood er bij ook......probeer rustig te blijven meid..gaat goed komen diit keer hoor.... trouwens, nu ik van de week een pret echo liet maken zei die vrouw, heb jij bloedverlies gehad in het begin..ik zeg ja....zag zij dat dat kwam doordat de placenta een stukje voor de baarmoedermond lag...dus daar zou dat door zijn gekomen..lag gewoon heel laag.... hopen dat het bij jou ook zoiets is en dat je straks een mooi hartje ziet kloppen...
Kom op meid, probeer positief te blijven!!! Weet dat dat ontzettend moeilijk is en dat je gewoon de hele tijd in spanning zit. Maar wat moet je nu doen dan? Gewoon afwachten? Wat zeiden ze in het ziekenhuis?? Geen bloed laten prikken?
nou het gaat hier niet de goede kant op, heb sinds vanmiddag veel bloedverlies en hevige buikpijn, kan er nu niet van slapen, en wordt er zelfs missleijk van. op internet lees je veel verhalen over bloedverlies maar allemaal zijn ze weer verschillend, en het is erg onzeker dus nu weer, weet niet waar we mee af zijn. gisteren in het ziekenhuis nog weer om een extra bloedtest gevraagd, maar krijg hem gewoon niet, heb de hele week al mijn angsten aan de telefoon aangegeven, maar ze zeggen dat een bloedtest nu niks uitmaakt, schandalig toch, kom maar met 7,5 week een echo maken om te kijken of het hartje klopt, nou schandalig toch alsof je je aanmeld bij een of andere verloskundige praktijk, ben er niet over te spreken, en helaas is onze gyn met vakantie. ik lees toch echt hier op het forum dat er wel degelijk extra bloedtesten worden gedaan, maar ik krijg hem niet, en moet je nagaan, als ik straks verder wil met de cryo's dan moet ik wel in een keer om de dag komen om te kijken of het hcg gedaald is, maar om iemand in z'n toestand met zulke angsten na de vmk na de vorige keer iets weg te nemen door extra bloed te laten prikken dan mag dat niet, ben echt heel boos en verdrietig nu, waar moeten we toch weer beginnen, ik weer het allemaal niet meer. ben helemaal kapot.......
Jeetje lieverd Ik hoop echt dat alles goed blijft gaan. En heel verkeerd misschien, maar kan je niet naar de huisartsenpost gaan voor een bloedtest? Deze stress is toch ook niet goed voor jou en de beeb lijkt me. Ik denk aan je meis en blijf voor je duimen. Hele dikke knuff!
Jeetje Lisa, ik weet niet wat ik moet zeggen... Het is toch te gek voor woorden dat je niet langs mag komen voor een bloedtest!!! Heel raar Pfff ik hoop dat het nog goed komt meis... Heel veel sterkte!
Jeetje Lisa, wat doen ze weer moeilijk zeg... en in het ziekenhuis zeiden ze ook dat je niet langs mag komen voor een bloedtest?? Ik zou gewoon maandag weer bellen met het ziekenhuis met de fertiliteitsafdeling en vragen dat je zo ontzettend in de zenuwen zit en er gek van wordt en toch nogmaals vragen of je bloed mag laten prikken. 3 aug. is onze gyn weer terug, maar ja dat duurt nog een week, is wel erg lang wachten nog. Sterkte meissie!! X