Jeetje meid dikke knuffels voor jullie. Je zou gewoon ook naar de 1de hulp kunnen gaan en daar zeggen wat er aan de hand is misschien dat ze dan iets voor je kunnen betekenen, heel veel sterkte mijn duimen draaien door voor jullie Liefs Deb.
Oww Lisa kwam zomaar even bij je kijken maar gadver.. Ik zou,net als Debje zegt, gewoon ook naar de 1ste hulp gaan ze moeten je daar gewoon helpen.! Het is te gek voor woorden dat ze je niet even laten bloedprikken,net of het allemaal " normaal" is bij ons.. Die onzekerheid word je gek van. Ik duim voor je.. xxLiAnn
Jeetje Lisa, ik kwam even kijken hoe het ging, maar niet zo goed dus... Ooh ik kan wel janken, ik zou idd ook naar de eerste hulp gaan! Het is jou lichaam en je wilt graag weten waar je aan toe bent, logisch toch! Sterkte
Lisa, hoe zijn je buikkrampen? Volgen ze elkaar in hevigheid op (beetje wee idee) en word je bloedverlies steeds meer? Weet je hoe een miskraam eruit ziet? Je kan het herkennen he?! Op je hevigste buikpijnen verlies je ineens een rondje van heel stevig weefsel. Een soort rond zakje. Echt, als je dit verliest herken je het. Wanneer dit gebeurt heb je een soort oerkracht en voel je dat het echt eruit zakt (soort 'flats'). Daarna krijg je nog een keer flinke buikpijn en komt de rest eruit. Mocht je 'alleen maar bloeden' met flinke buikpijn is het nog niet automatisch een miskraam. Heel veel sterkte, probeer rustig te blijven, ga je zelf niet pijnigen door geen paracetamol te nemen! Dit hoeft echt geen miskraam te zijn!!! Dikke knuffel!
Hey Lisa, Jeetje, wat ontzettend rot voor jullie! (en dat is echt een understatement, maar weet niet hoe ik het anders netjes kan omschrijven.) Misschien dom, maar je zou het ook via je huisarts kunnen proberen. Als je daar 'goed' mee kan, dan begrijpt hij jouw onzekerheid vast en dan krijg je via hem een formulier mee. En anders idd 1ste hulp. Maar ik heb laatst in de krant gelezen, dat dat wel voor eigen rekening kan zijn, als er geen nood aan de man is! (en dat is er natuurlijk wel voor jullie, want je wil gewoon van die onzekerheid af, maar zo zien hun dat niet denk ik...) Ik wens je heel veel sterkte! Liefs Loesie
dat wilde ik net zeggen lisa, ik heb het ook aan de huisarts gevraagt toen en die heeft het zonder pardon laten prikken... sterkte meid..denk aan je
Lisa, Wat ontzettend naar deze onzekerheid meis. Heel veel sterkte en ik ga voor je duimen dat het toch allemaal goed is. Dikke knuffel
alemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes,ik ga morgen ochtend gelijk weer het ziekenhuis bellen, en kijken wat ze nu gaan doen, ik heb er zelf geen goed gevoel bij en heb denk ik gisteren al de grootste klap gehad( komt mss van de week wel weer terug) maar vandaag best een goede dag gehad. voor m'n gevoel eigenlijk al er vannuit gaande dat het mis is. @nicoletta, ik heb gistermiddag en vannacht echt hevige buikpijn gehad, maar niks opgevallen bij het plassen. verlies veel slijm en bloed. de vorige keer was een hele vmk, en ik weet niet of je voor de 5e week van je zwangerschap al iets kunt opvangen in de wc. zal het morgen wel horen. @lindinha, ja raar heh dat ze zo doen, vrijdagavond ben ik nog om 9 uur in het ziekenhuis geweest voor een extra echo, we hadden een aardige gyn , een jonge meid, Dr. w. maar ook zei liet mij geen bloedprikken. jammer dat Dr. B. er niet is, laat morgen gelijk een gesprek met hem vast leggen, over hoe het toch steed kan, en voor de cryo's. straks, hij heeft het altijd heel druk dus laat ik die afspraak maar vast maken. over 3 weken hebben we eerst vakantie, dus wil echt eerst even rust straks. @pekske, ja ik zat van de week ook aan de huisarts te denken, maar heb het toch maar niet gedaan, had ik het mss toch kunnen proberen. vanmorgen trouwens wel een test gedaan, en die gaf de dikste streep van alle testen die ik deze week heb gedaan. dan denk ik bijna, krijgen die mutsen in het ziekenhuis toch nog gelijk dat bloedprikken geen zin had, want dan is mijn hcg wel degelijk verdubbeld geweest de afgelopen dagen. en wat ik het gekke vind is dat ik vannaf afgelopen dinsdag al in angst zit: zou dat dan toch een voorgevoel op mijn angsten zijn geweest. een ding weet ik en dat is dat het allemaal een grote kl*te zooi is........
vanmorgen met ziekenhuis gebeld, ze kunnen nu niks voor me doen, het is echt afwachten. vrijdag krijg ik pas een echo, want dan kunnen ze pas weer meer zien. en wederom om een bloedtest gevraagd, maar hebben me weer gezegd dat dat geen zin heeft, en die krijg ik dus weer niet. heb gelijk een afspraak laten inplannen met onze eigen gyn, en die staat voor 1 sept. wil met hem wel eens het een en ander bespreken over hoe we nu behandeld worden, en waarom het dan weer mis gaat, en over de volgende cryo behandeling. x lisa.
G*dverdorie Lisa..................oh, wat lees ik nu allemaal.......... Wat een kl*te berichten......... Klinkt helaas niet positief. Weet gewoon verder niet goed wat ik je kan zeggen, alleen dat ik het zooooo oneerlijk vindt...... liefs
Sh*t, sh*t, sh*t Lisa! Tja of je echt iets kunt opvangen weet ik niet 100% zeker, mij is het wel altijd gelukt en twee mk van de vier waren wel heel erg kort. Het klinkt echt niet goed meis, ik vind dit zo ontzettend rot voor je. Eigenlijk moet je nu stoppen met testen, je gaat je zelf onbedoeld hoop of verdriet geven. Al snap ik best wel dat je het doet. HCG is niet direct met een MK je bloed uit en met een dergelijke test heb je geen vergelijk hoe het een paar dagen hiervoor was. Je ziet een streep, heel dik of niet maar ook die dikte is afhankelijk van de hoeveelheid die je gedronken hebt en hoevaak je al geplast hebt. Dikke knuffel vanaf hier. Ik denk aan je!
Jeetje Lisa, wat lees ik nu??? Weet niet wat ik moet zeggen. Wil je heel veel sterkte wensen meid! Denk aan je..........
Heel veel sterkte, Lisa! Hoop dat het vals alarm is! In elk geval heb je die dikke positieve test! Bij naderende miskramen gebeurt het ook wel eens dat je test lichter wordt volgens mij. Succes!!! Hou je vast kleine Lisa/Lisamannetje!