nou vanmorgen de fm gehad, follikels waren nog erg klein, wij gelijk in de stress natuurlijk, mijn vriendin moest bloedprikken, en ik werd daar vanmiddag over terug gebeld. de gonal-f moet omhoog, nu 25 op het spuitje samen met 10 lucrin, geen idee hoeveel IE dat is hoor, hihi. en maandag morgen weer terug komen. we hoefden ons nog geen zorgen te maken. de arts zei beter zo als straks overstimulatie. we zijn dus weer een beetje gerust gesteld. maar het blijft erg spannend allemaal hoor, net collega gevraagd of zij maandag winkel wil openen, want ja ik sta alleen op maandag morgen. iemand idee hoe het normaal gaat, nah ja normaal wat is normaal dat probeerde de arts ons uit te leggen, ieder lichaam is anders, en het is heel moeilijk om voor elke vrouw de juiste stimulatie te vinden. mijn vriendin heeft hele gevoelige eierstokken, met heel veel eitjes, dus het mag niet zo zijn dat ze allemaal gaan groeien. pffff heel verhaal, en we zaten daar en m'n vriendin zegt ik snap er niks van leg is uit ik wil het snappen, de arts zei je hoeft ook niet te snappen hoe eitjes groeien dat is heel ingwikkeld. nu dus op naar maandag en hopelijk zit er meer groei in.
spannend lisa, echt waar beter langzaam dan te snel hoor, gemiddeld stimuleer je 14 dagen maar het kan ook wel drie weken duren, vaak gaat het ook snel als ze eenmaal goed beginnen te groeien, bij mij groeiden de eitjes op het laatst 2 mm per dag dus toen ging het ineens heel snel. heel veel sterkte, de controles zijn nu ook korter op elkaar dus het wachten wordt gelukkig wat minder, hou jullie taai!
dank jullie, oh gelukkig linda, ja je gaat je toch gelijk zorgen maken he', het liefst wil je dat alles volgens het boekje gaat, maar ja, dat gaat nou eenmaal niet, en bij iedereen gaat het toch weer anders, en ja idd maandag is al weer snel.
Heb vertrouwen, en ze zeggen te snel groeien is ook niet goed. En overstimulatie is echt niet fijn. Dus geduldig ( al is dat moeilijk) afwachten. Ondertussen duim ik verder. Liefs Hope
dank je hope, ja wachten duurt lang, en wachten maakt me opzich niet zoveel uit, maar die onzekerheid maakt je zo gek. je gaat je van alles in je hoofd halen. maar toch kunnen we niks anders doen dan afwachten tot maandag, en dan hopen dat er meer groei in zit [-o<
Traag maar zeker komen ze er wel Lisa! Hopelijk helpt de verhoging en gaan ze nu goed groeien zodat jullie maandag goed nieuws krijgen!
Lisa heb maar vertrouwen hoor en idd beter GEEN overstimulatie want dan wordt de poging vaak afgebroken. Dus iets meer geduld...al snap ik als geen ander dat dat juist zo moeilijk is . Sterkte morgen!
dank je sens, morgen dus weer fm, en mijn vriendin heeft een iets opgezette buik, en voelt af en toe steekjes, alsof ze ongie moet worden, er is dus reactie op de eierstokken, ik hoop dus dat we morgen goed nieuws krijgen, en mss al een data voor de punctie. spannend, pfff
bedankt voor het duimen meiden vanmorgen echo gehad, en het zag er goed uit. ze zijn lekker gegroeid, er zitten er een stuk of tien van rond de 13 a 14 mm. en nog wat kleinere. woensdag ochtend weer terug voor echo, en dan waarschijnlijk vrijdag of zondag de punctie we zijn helemaal blij =D>
Jeetje Lisa, super spannend! nog een paar daagjes en dan de punctie al! Ik hoop echt voor je dat het deze ronde al gaat lukken! liefs Lot
dank je lotje, het is ook zo spannend, je leeft er zo lang naar toe, en nu het dan bijna zover is, is het echt heel gek hoor, dat ik volgende week dan al een tp zal hebben, is ook zo onwerkelijk. eindelijk een echte kans, vanmorgen met de fm was ook heel mooi om te zien, een echo met veel follikels, dat had ik nog nooit gezien.
jeetje wat spannend en wat een bijzonder idee he dat de tp wel heel dichtbij is nu. ik duim voor de volgende fm!
dank je linda, ja heel bizar hoor, vrijdag of zondag de punctie, en dan dinsdag of donderdag de tp. echt heel raar, het is net alsof het een film is, maar we zijn het zelf. we zijn gewoon bijna aan het einde van deze behandeling.
weer terug uit ziekenhuis, follikels waren gegroeid, de grootste was nu 16 mm. nog niet groot genoeg dus om vrijdag de punctie al te doen. het groeit allemaal wat langzamer, maar we komen er wel zei ze. ( we hadden nu niet onze eigen arts) ze zijn heel voorzichtig met stimuleren, ook omdat het om nog iemand anders gaat, maar dit is veel beter dan dat er straks overstimulatie is. ik wordt vanmiddag terug gebeld, want tussen de middag hebben de artsen overleg over het verdere plan. of vrijdag nog terug voor een echo, of gelijk al de punctie afspreken voor zondag. weer spannend, elke keer kom je een stapje verder, en het wordt steeds spannender.ik heb de telefoon al naast me liggen, en ben bang dat m'n huishouding vanochtend niks wordt todat ze gebeld hebben, je bent toch gespannen over wat er gaat gebeuren. ik wacht weer af...........
dank je lana, jij schrijft toch ook mee in het topic van lotje? ik dacht je naam en fotootje te herkennen.
Het kan inderdaad beter wat langzamer gaan, maar die spanning die erbij komt is toch wel killing hè Ik hoop dat ze vanmiddag bellen met goed nieuws! Succes met je huishouden vandaag