Lieve Lisa, ik lees net het verschrikkelijke nieuws. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen. Wat een drama zeg! Ik hoop dat je snel zekerheid krijgt. Heel veel sterkte!! XX
Lieve Lisa, Ik kwam even om te spieken hoe het met je gaat en nu lees ik dit..............pfffffffffffff wat is het toch oneerlijk!!! WAAROM kan het niet gewoon eens goed gaan????? Meis vindt het zooooooo erg, waarom moet je dit nog een keer meemaken................. Sterkte. Ik denk aan je lieverd. Dikke kus!!!!!!!!!!!
thanx lieve meiden, het gaat wel redelijk met me, ben voor m'n gevoel deze poging al aan het afsluiten, maar zit er toch nog midden in. bloed nog steeds, en ben gister een soort van slijm stolsel verloren. weet niet of dat wat kan zijn. vrijdag de echo dus afwachten hoe het ervoor staat. oneerlijk dat is het zeker, en had niet gedacht dit voor de 2e keer te hoeven mee maken. maar ja had ook nooit gedacht dat ik aan ivf met ecd zou komen. x lisa.
Ach lieverd, wat vreselijk allemaal weer. Ik leef met je mee en had je dit echt niet gegund!!! Balen dat je tot vrijdag moet wachten, maar ok... dat is dan even niet anders. Goed dat je een gesprek ingepland hebt met dr. B. om te bespreken hoe het nou elke keer kan dat dit gebeurt. Sterkte meissie!! Liefs Linda
Hey Lisa, Kwam even kijken hoe het met je gaat,maar niet zo goed lees ik bah.. Waarom nou toch.!! En dan moet je ook nog wachten tot vrijdag. Heb je ook nog krampen? Ik denk aan je sterkte xxLiAnn
OH Lisa, woorden schieten inderdaad tekort. Waarom moet dit jou nou uitgerekend 2 keer overkomen!? Sterkte
Lieve Lisa, sommige mensen krijgen oneerlijk veel tegenslagen te verwerken Ik had echt gehoopt dat het deze keer goed ging maar zo te lezen ziet het er niet echt super uit. Ik blijf toch voor je duimen en hoop dat je vrijdag toch beter nieuws krijgt!
lisa, heel veel sterkte meid, ik hoop zo dat het vals alarm is, en dat je vrijdag een goed bericht krijgt, maar begrijp goed dat je er vanuit gaat dat het mis is. Het is ook zo oneerlijk allemaal. Had het je zo gegund na zo'n moeilijke tijd, ik duim voor je! liefs wies
vanmorgen dus de echo gehad, en zoals verwacht was het niet goed. was er al op voorbereid, of nog anders gezegd vannuit gegaan. heb dus bloed moeten prikken, ja ja nu kan het wel, en wordt vanmiddag weer terug gebeld, of ik zondag weer moet bloed prikken, ze wees me er nog even op dat ze een bbz willen uitsluiten. voor nu dus weer het verwerkings proces in. over twee weken hebben we vakantie, en 1 sept. hebben we een gesprek met onze gyn. gaan we daar maar weer naar toe leven. ik werk nog steeds niet volledig, het zal de ene dag beter gaan als de andere dag. voor nu dus weer een hoop verdriet wat over ons heen komt x lisa.
Hey Lisa, Wat balen zeg... en dat is nog zacht uitgedrukt... weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wil je graag troosten, maar weet uit eigen ervaring dat dat gewoon niet kan. Het is gewoon weer een tegenslag en dat doet pijn en moet je geestelijk weer verwerken. Meisje als ik wat voor je kan doen, laat het me weten...!!! (ik woon niet ver weg....) Sterkte meissie!!! Liefs Linda