Ook al had je je er al op voorbereid, de klap blijft toch pijnlijk Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies meis. Ik denk aan je. Dikke knuff!
Oh nee Lisa, nu dus definitief...Wat onzettend kl*te Zo verdrietig meid.........veel sterkte samen. liefs
Lisa, Ook ik wil je graag heel veel sterkte wensen. Dit is nieuws wat je niet wilt krijgen. Ik hoop zo dat jullie snel weer zwanger zijn en blijven! Het is je zo gegund!
Lisa, ook al was je al voorbereid, wat had ik het graag anders gezien voor jullie....heel veel sterkte meis! Ik denk aan je. Dikke knuf!
Wat erg voor jullie! Heel veel sterkte en hopelijk mag het gesprek in september jullie meer duidelijkheid geven. Hopelijk kan je het allemaal een plekje geven. Liefs Mirjam
Lieve lisa ik vind het heel erg voor jullie. Ik lees je topic altijd even door om te zien hoe de vorderingen zijn. Heel veel sterkte. Ben je niet compleet uit je dak gegaan toen ze zeiden dat je bloed moest laten prikken? Ik zou dit zeker bij je gyn nog aankaarten. Ik geloof dat ik werkelijk ontploft zou zijn.
Lisa ik wil je heel veel sterkte wensen, ookal ging je er al een beetje van uit het komt toch weer kei hard aan. Je hebt gelijk doe rustig aan wat betreft je werk, neem je tijd. Ik denk aan je Liefs xx liAnn
Jeetje dus toch, weet niet goed wat ik kan zeggen...Ik vind het echt zo vreselijk erg voor jullie, hoeveel kan een mens hebben... Heel veel sterkte, XX
Lisa, wat een verschrikkelijke harde klap weer. Ondanks dat je het misschien had verwacht blijf je toch hopen. Probeer toch van je vakantie te genieten en bij te komen. Heel veel sterkte meis.
Jeetje Lisa, ook ik heb er echt geen woorden voor. Wat zullen jullie ontzettend verdrietig zijn... Heel veel sterkte meid!
lieve lisa, wat ontzettend oneerlijk dit. heel veel sterkte meid met dit verlies, hopelijk kunnen jullie het samen een plekje geven. knuff
ik word er echt helemaal stil van ik heb geen woorden. ik vind het zo ontzettend ontzettend ontzettend oneerlijk. ik was een tijd niet op ZP geweest, en las opeens bij de walvisjes dit nieuws ik denk aan je lieve Lisa. dikke dikke knuf, rachel
hoi meiden, hier weer even een updaten van mijn kant: het gaat wel redelijk goed met me, vorige week vrijdag dus te horen gekregen dat het niet goed was, en dus weer een mk heb gehad. moest nog bloed laten prikken, en mijn hcg was al gedaald naar 20, dus verdere bloed onderzoeken waren niet nodig. de arts wees me er nog op dat we nog cryo's hebben, waarop ik zei, dat ik 1 sept. een afspraak met onze eigen gyn heb staan, en dus alles verder met hem wel bespreek. afgelopen zondag was het 2 aug. de dag waarop ik uitgerekend zou zijn als de zwangerschap van november niet in een vmk was geeindigd. dus het was best een rare dag. met de volgende miskraam nog vers in m'n lichaam en geheugen. ik hoop echt heel erg dat ik op 28 mrt. 2010 wel een goeie zwangerschap mag hebben. want dat is de volgende uitgerekende datum. als ik m'n verhaal zo na lees over alles wat we al hebben moeten doorstaan is het net een boek wat over iemand anders gaat. ik werk nog steeds niet volledig, we hebben er een erg heftige behandeling op zitten, met weer een heel erg heavy einde. we moeten nog een weekje werken en dan hebben we 3 weken vakantie. ik kijk er erg naar uit. eerst wilde ik niet op vakantie, omdat m'n verdriet ook daar zou zijn, en ik daar niet gelukkig van zou worden. toch is de zin in vakantie toegenomen, en vind ik het wel erg lekker om er even tussen uit te gaan. we gaan dus op vakantie naar italie. over twee weekjes vertrekken we. even lekker weg ,met z'n tweetjes een weekje naar de zon, en weg van alle ellende. en als we terug zijn hebben we al bijna de bespreking in het ziekenhuis. en zien we wel of we direct weer verder gaan of nog even een maandje rust nemen. ik vind het voor nu wel even lekker, en merk erg dat de hormonen m'n lichaam weer aan het verlaten zijn. ik ben weer wat rustiger en heb weer steeds meer zin in wat leuke dingen om te doen. ik ben ook al vannaf vorig jaar september non-stop eigenlijk bezig met de ivf, hormonen slikken en spuiten, en tussen de pogingen door mss ff 3 weekjes geen spuiten en dan hop er weer tegen aan. ik denk dat dat ook niet altijd goed is, en dat m'n lichaam voor nu echt even rust nodig heeft. ik ben ook wat minder op het forum geweest de laatste week en zal ook de komende weken wat meer afstand nemen. zodra we er weer tegen aan gaan, zal ik weer meer op het forum komen. liefs lisa.
Lisa, sterkte en alvast een hele fijne vakantie. Ik denk aan je meid. Neem de rust die je nodig hebt.