Dat doe je goed meid!!! Wij gaan over 2 weken ook naar Italie, heb er ook zo zwaar behoefte aan, even lekker eruit!!! Waar gaan jullie naartoe?
Lieve Lisa, kom terug van vakantie en lees dat het weer niet goed is gegaan... wat ontzettend kl*te (en dat is dan nog een understatement). Goed dat jullie er samen even uit gaan, ik hoop dat jullie ervan gaan genieten en dat het je lichaam goed doet om even rust te nemen. Heel heel veel sterkte!
even een knuff brengen, en ik hoop dat je lekker met elkaar kan genieten door er even tussenuit te gaan
Lieve lieverd, Tranen in mijn ogen, als eerste ben ik op zoek gegaan naar jouw topic maar ik zag al gelijk je banner ik heb er geen woorden voor, waarom? Heb inmiddels bijgelezen en gezien hoe vreselijk jouw wkn / dagen waren. Pppfff ik kan het gewoon niet geloven, hoeveel moet een mens doorstaan? Ik hoop dat de vakantie jullie weer een beetje kracht gaat geven voor het gesprek 1 sept. en daarna. Een hele dikke knuffel van mij, ik weet niet of het nu helpt maar ik heb heel veel aan je gedacht in mijn vakantie. Meid je weet niet half hoe ik nu met je meeleef, nogmaals Hug ***
Oh nee Lisa, ik had zo gehoopt op goede berichten en dan lees ik dit vreselijke nieuws bij jou en ik kan alleen maar denken: Waarom toch Ik vind het zo erg voor je maar weet niet wat voor woorden ik moet bedenken om je leed te verzachten. Ik wens je heel veel sterkte en kracht, ook voor je vriendin. Ik wens je ondanks alles een goede vakantie toe en weet hoe dubbel het zal zijn. Ik hoop met heel mijn hart dat er dit jaar voor jou ook nog iets heel moois staat te gebeuren. Liefs Flam
lieve meiden, ik ben zoals ik laats al schreef niet zo veel op het forum op het moment, kwam vandaag even langs om mijn forum vriendinnetje linda heel veel succes te wensen met haar 1e echo morgen, en lees gelijk het verschrikkelijke nieuws van nicoletta. vreugde en verdriet staan heel dicht bij elkaar hier op het forum, en heb het daar op het moment moeilijk mee, zo veel moeite moeten we doen voor een zwangerschap en dan nog gaat het mis, zo veel verschillende verhalen hier, maar gelukkig ook positieve, en daar putten we weer hoop uit. merk wel dat het me goed doet om iets meer afstand te hebben van het forum, want trek alle verhalen me erg aan. het gaat verder eigenlijk wel goed met me, bijna vakantie en volgende week gaan we naar italie, (lindinha we gaan naar het gardameer) en jullie? 1 sept. hebben we gesprek, en zie daarna wel verder hoe of wat. vind het nu wel even lekker rustig zo, geen gedoe aan m'n lijf en nergens geen rekening mee hoeven te houden. zal straks als we weer met de cryo poging beginnen weer wat meer hier zijn. liefs lisa.
oh lieverd ik moet zo vaak aan je denken! heb mijn man afgelopen behandeling ook een beetje van je verteld en hij vroeg steeds hoe het met jou ging en nu... jij, liann en ik, het kón gewoon maar zoals je zelf ook schrijft vreugde en verdriet ligt zo dicht bij elkaar hier, het grote waarom voel ik nog steeds, uiteraard nu niet bij mezelf ik wens je alvast een heerlijke vakantie, super Italie, ik wil daar zo graag weer een keer naartoe, vroeger wilde ik er wonen! meid dikke knuffel en ik blijf je volgen hoor!!!
Lieve Lisa, Goed dat jullie er ook even lekker uit gaan, doen wij ook, wij gaan naar een camping bij Venetie in de buurt, aan de Adriatische Kust, heb er zo'n zin in en zoveel behoefte aan, na al het gedoe. Lekker genieten jullie ook!!! En straks gaan we er samen weer vol goede moed tegenaan! Liefs Linda
Lieve Lisa, ik ben heel even hier, probeer even afstand van het forum te nemen (ik word er alleen maar emotioneler en verdrietiger van) maar wilde je toch nog even laten weten dat ik nog steeds aan je denk. Goed dat jullie op vakantie te gaan. Probeer goed samen te praten en probeer soms bewust te genieten van jullie tijd samen in Italië. Dat is niet altijd makkelijk, maar onbewust doe je daar toch weer energie mee op en sleept het je verder door naar de toekomst. Een hele dikke knuffel vanaf hier!
lieve lisa, heerlijk joh dat je lekker op vakantie gaat. ik hoop dat je toch kunt genieten van je vakantie ondanks dit ongelooflijke heftige jaar voor jullie. ik hoop dat jullie er van genieten samen te zijn en de tijd voor elkaar te hebben en een beetje kunnen ontspannen. Ik lees mee, en ik blijf meelezen, heel veel liefs, rachel
Lisa, een hele fijne vakantie gewenst. Ik wil je nogmaals veel sterkte wensen! Ik kom hier een beetje afscheid nemen. Ik heb besloten om niet meer op topics te schrijven. Het is beter voor mij dat ik meer afstand neem en mijn energie op dingen ga richten om mijn verdriet te verwerken. Ik ben natuurlijk nog bereikbaar en wil juliie het allerbeste wensen en ik hoop nog steeds op een hele geslaagde poging voor jullie! Liefs Flam
dank je flam voor je lieve berichtje, voor jou wens ik ook al het goeds, en hoop toch dat er voor jullie ooit nog een wonder zal gebeuren. dikke knuf. met mij gaat het wel goed, nu lekker vakantie, en vrijdag gaan we naar italie. vind het echt wel even lekker even niks, en lekker genieten van het mooie weer en de vakantie. x lisa.
hey meid, ben blij dat het wel goed met je gaat, en heerlijk zeg lekker vakantie!even helemaal niks idd! hier nog een extra knuff!!!! liefs mounia
Knuf van mij, ik denk zoveel aan je, vind het zo verdrietig dat ik jullie nu 'achterlaat'. Heerlijk Italie, ik hoop echt dat jullie lekker tot rust komen en even NIKS hebben, het verdriet is er altijd. Ben wel heel erg blij voor jullie dat er eskimootjes liggen te wachten. Kan me voorstellen dat je na de 1e keer misschien daar ook bang voor bent maar we kennen de verhalen dat het KAN dus daar moeten we aan vast houden. Ik denk aan je, dikke knuf!!!
Ik wens je een fijne, rustige vakantie toe Lisa. Ik hoop dat het je datgene zal brengen wat jullie nu zo goed kunnen gebruiken.
Hey Lisa, Oh, wat erg. Ik lees dit nu pas. Meid, ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Wat vind ik dit ontzettend erg. Het zag er zo mooi uit en dan nu dit. Wat ontzettend oneerlijk! Heel veel sterkte en ik hoop dat je ondanks alles toch nog kunt genieten van je vakantie. En dat je de rust mag vinden om alles een plekje te geven. Een hele dikke knuffel.
Hey Lisa, Ik wil je nog even heel veel plezier wensen op vakantie, geniet ervan, kom tot rust en dan kan je er hopelijk daarna weer tegenaan met volle moed. Misschien lopen we deze keer een keer gelijk op. Ik begin 5-9 met de Lucrin. Liefs Linda
thanx meiden, morgen vertrekken we naar italie, heerlijk, we hebben er echt zin in. en als we terug komen hebben we nog lekker een weekje vrij. plus dat we 1 sept. weer naar onze gyn gaan. dus lindinha we lopen weer niet gelijk. ik denk dat ik niet de volgende cyclus begin na de mk. maar die daarop. vind het echt even lekker zo, en moet nog niet aan al die spuiten weer denken. wanneer vertrekken jullie? tot over een weekje meiden. knuf lisa.