Hey Lisa Wat ontzettend vervelend dat de menstruatie er nog steeds niet is.. je zit er op te wachten en het komt maar niet. Bah.. En dan ook nog een test moeten doen, dat is helemaal niks. Inderdaad, je denkt er elke dag ookal wil je het niet, het gaat vanzelf. Op vakantie gaat het dan aardig maar zodra je thuis bent en het gewone leven gaat weer beginnen dan is alles weer hetzelfde. Het is en blijft zo vreselijk moeilijk he.. Ik hoop dat de menstruatie snel doorkomt, want dit is niet te doen voor je. Het heeft bij mij ook wel lang geduurd hoor. Dikke kus en knuffel voor jou Liefs LiAnn
lieve Lisa, wat balen dat het nu weer zo lang duurt voordat je ongesteld word. En wat confronterend he, die kleine kleertjes! ikvind het zo knap dat je dat doet. ik voelde me altijd zo opgelaten en ik durfde er niet bij in de buurt te komen. ik hoop echt dat je snel ongesteld word zodat je weer nieuwe plannen kunt maken. liefs rachel
Zo, kom je even een heeeeeeeeeeeeelllllllllllllllleeeeeeeee dikke knuffel brengen!!!!!!!!!!! Kus Sabrien
Een knuffel van mij meid. Getsie waarom start het nou gewoon niet gewoon lekker simpel, geen ongi en dan ook nog een stomme test doen, ik haat die testen ook nog steeds hoor, wat een crime. Nogmaals knuf, moets vandaag aan je denken toen ik een calla zag bij de bloemist
thanx meiden, lian, hoe lang duurde het bij jou voor je weer ongie werd na de mk? hoe gaat het nu met je? @rach, lief dat je weer eens langs komt, idd confronterend die kleine kleertjes, maar kan het nu hebben. ik ben maar naar de hema gegaan, want de prenatal is me toch echt te confronterend. hoe gaat het met je kleine meis? zie elke keer zulke lieve foto's op hyves. @ zora en sabrien, thanx voor jullie knuf, bij deze terug voor all. ik ben net tot de conclussie gekomen dat er niet aan denken en het loslaten niet lukt, ik dacht na de mk, ik ga een paar weken lekker doen waar ik zin in heb, en het proberen los te laten, dat eerste is wel gelukt, maar dat tweede dus niet. vorige week een test moeten doen, en zoals verwacht was die negatief, maar na 9 weken nog steeds geen menstruatie. bah bah en nog eens bah. wil weer plannen maken, dus ben ik zojuist weer begonnen met foliumzuur, en ga vannaf nu weer wat gezonder leven. als het m'n lichaam niet lukt om weer op gang te komen moet ik het maar weer een handje gaan helpen. dus ga proberen me weer positief in te stellen, wil weer met onze cryo's verder zodra ongie er is, en niet nog een maand wachten na de ongie, want ben nu dus inmiddels al 2 maanden aan het rusten, en voordat de tp plaats zal vinden ben je zo weer wat weken verder. helemaal na het lezen van wat forum genootjes die nu eindelijk zwanger zijn, is het me weer helemaal duidelijk, IK WIL OOK. ik kan het toch niet loslaten dus waarom zou ik langer wachten. dus hoop dat door deze instelling m'n hormonen weer op gang zullen komen, en ik dus weer plannen kan gaan maken. we weten immers niet eens of het lukt in natuurlijke cyclus, dus dan zal ik weer moeten gaan spuiten, morgen is het oktober en voor je het weet zitten we al weer aan de kerst stop in het ziekenhuis. zo dat was weer een update van mijn kant. x lisa.
och lieve meid, het lijkt me zowiezo op deze manier heel moeilijk om los te laten. je zit maar te wachten op je ongi en er komt niks Toch ga ik nog steeds voor je duimen dat het snel gebeurd. dikke knuffel xxx
Voor de laatste keer: Ongi ongi ongi :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x Knuf van mij, dit is wel irritant zeg, wilde je het even zelf in de hand nemen gaat het weer anders. Snap dan ook goed dat je straks direct verder wil en dan maar weer hopen dat het lukt in eigen cyclus, zucht. Was je voorheen wel regelmatig? Meis ik denk aan je, en wat een lieve pb . Ik ga je volgen hoor!!!
ook ik kom weer even spieken bij je, ik hoop dat die ongi héél snel komt! ik snap dat je graag weer verder wilt/plannen maken. dikke knuffel, liefs mounia
Hey Lisa, Ook ik ga heel hard hopen dat je ongi heel snel komt en dat je weer verder kunt! Denk aan je en een hele dikke knuffel!!!!
Hey Lisa, Sorry voor de late reactie. Ik weet niet precies hoelang het heeft geduurd,voordat ik ongi werd ik heb het daarna niet echt bijgehouden het heeft zeker wel langer geduurd dan normaal.Maar niet zolang als bij jou nu.. het er niet aan denken en het loslaten dat gaat idd niet. Je bent er iedere dag mee bezig. En je ziet elke dag wel iemand met een dikke zwangere buik. Je hebt gelijk hoor dat je weer door wilt gaan,zeker als je hier berichtjes leest van meiden die zwanger zijn. Ik kan het soms gewoon niet bevatten dat wij al 3 ivf gehad hebben en niet gelukt is. En je verder wilt maar niet kunt.. ik kom hier niet zoveel meer,soms lees ik wel wat mee maar ik denk wel aan je en blijf je wel volgen. Liefs LiAnn
Is je ongi al doorgebroken? Echt balen dat het niet door wil zetten. Ik hoop dat je ongi snel doorbreekt zodat je verder kan. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dikke knuff meis!
Lieverd, Ik hoop ook dat je ongi nu snel doorbreekt en dat jullie verder kunnen want dit schiet niet op zeg......... Dat ze je nu maar eens gaan helpen om de ongi op te wekken. Hou je taai, ik denk aan je!!!!! Knuffffffffffffffffffffffffff
Lisa, ook ik kom niet vaak meer hier, maar ik lees af en toe je verhaal. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je. En iedereen in de mmm begrijpt dat het onmogelijk is om het los te laten. Zelfs bij mij lukt het nog niet. Maar daar heb je natuurlijk niets aan. Ik denk zodra je ongie wordt en weer opnieuw mag beginnen, je er weer positief in gaat staan. Het is zo verdomd oneerlijk allemaal. Heel veel sterkte. Dikke knuf
Hey Lisa, is je ongi er nog niet? Jeetje wat moet je toch weer een geduld hebben, ik hoop echt dat je ongi snel doorbreekt. Liefs Zora
hey meiden, hier idd nog geen nieuws, nog altijd geen ongie te bekennen. nog een week afwachten, of mss bel ik van de week het ziekenhuis al wel. x lisa.
Gewoon lekker bellen, misschien bluffen dat je zou bellen als je niet ongi werd, krijg je het recept eerder . Ik ben een midweek weg maar kom sneel weer bij je kijken. Dikke mega knuf van mij!!!