lisa's ivf met eiceldonatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lisa, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    He nog steeds geen ongi. Merk je ook nog helemaal niets aan je lichaam? Even het ziekenhuis bellen kan helmaal geen kwaad denk ik, hoelang willen ze je nog laten wachten? Je wacht al lang genoeg. Knuf meis!

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Lisa,

Tjee, wat vervelend dat nog je ongi niet is doorgekomen.
    En wat hier ook al werd gezegd, gewoon bellen. Misschien kunnen ze iets voor je doen.
    Dikke knuffel voor jou!

3. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    nou vanmorgen dus toch maar met het ziekenhuis gebeld, en mag morgen ochtend komen voor een echo.
    ben benieuwd, want vind het allemaal maar vreemd.

x lisa.

4. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Haha, volgens mij waren we tegelijk! Wat goed dat je gebeld hebt! Groot gelijk! Ik kom morgen even weer kijken wat er uit is gekomen.
    Gaat het verder een beetje met je? Tis ook allemaal niet niks!

5. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey Lisa,
    Succes meid morgenochtend!! Bij dr. B??
    Ik lees morgen wel hoe het gegaan is!

Liefs Linda

6. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Lisa, vervelend dat je ongi niet is doorgekomen...heel veel succes morgen!

7. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Lisa, hoe is het gegaan gister in het ziekenhuis????
    Wat hebben ze gezegd?
    Liefs Linda

8. beehappy76

Lisa, alles oke?...Ik ben ook heel erg benieuwd???

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey Lisa, ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is meis.

10. Lieve Lisa,

wat vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden zeg. Wel goed dat je het ziekenhuis hebt gebeld, wie weet mag je langskomen. hoe is het gesprek verder gegaan?
    Hoe gaat het met je? trek je het allemaal nog? ik vind het zo ontzettend knap dat jullie nog steeds zo hard vechten. Eigenlijk heb je ook niet echt een keuze he:( je wilt zo graag en gaat daarom door. Ik weet het nog zo goed:(. Ik will je even een hele dikke digi knuf geven!!
    *KNUFFFF*

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat ontzettend balen meid dat je nog niet ongi bent geworden!!
    Snap heel goed dat je op een gegeven moment gewoon door wilt kunnen gaan!!

Dikke knuffel voor jou en ga voor je duimen!!

12. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meiden, daar ben ik dan, zal even een verslag doen van de afgelopen afwachtende dagen.
    mocht dinsdag morgen komen voor een echo, en de gyn zag dat het er rustig uit zag, baarmoeder was schoon, geen folikkels te zien en dun baarmoederslijmvlies, hele cyclus plat dus.
    moest daarop bloed laten prikken op alle hormonen, fsh, oestradiol, enzo. zou die middag terug gebeld worden door de gyn, ze had toen nog niet alle uitslagen binnen, eentje wel en die was heel laag welke het was dat weet ik niet, maar dat gaf dus al aan dat ik op dit moment helemaal geen cyclus heb.
    zou de volgende dag terug gebeld worden voor de rest van de uitslagen. gister hele dag telefoon bij me gehad, maar geen belletje uit het ziekenhuis, rond 4 uur heb ik zelf maar gebeld en de gyn was al naar huis, was me dus gewoon vergeten.
    vanmorgen weer niet gebeld, dus heb ik zelf voor de zekerheid maar even gebeld zodat ze me niet weer zouden vergeten. tussen 12 en 1 uur hadden ze overleg, en zou daarna terug gebeld worden, om 10 voor 2 ging de telefoon, en kreeg onze eigen gyn aan de telefoon, hij dad de bloed uitslagen binnen, en die waren te hoog en te laag, dat wil zeggen cyclus helemaal plat, geen eisprong helemaal niks. fsh is gemeten op 92, veels te hoog dus waar we al die tijd al bang voor waren. 2 jaar terug was dit nog 11. hij vroeg me of ik geen opvliegers had en dat kon ik bevestiggen. vervroegde overgang treed dus in. hier waren we natuurlijk al op voorbereid, en het heeft geen gevolgen voor de verdere behandeling. wel mag ik een chromosomen onderzoek laten doen of het mss erfelijk is. ik geef mijn genen niet over aan het kindje straks dus gelukkig kunnen we door gaan met de behandeling.alleen in natuurlijke cyclus kunnen we dus wel vergeten.ik hoef geen lucrin te spuiten,omdat mijn hele cyclus van mezelf al plat ligt. maar mag vandaag al wel beginnen met progynova. en morgen ochtend een afspraak maken voor over 3 weken een echo, voor de cryo tp. heel verhaal weer dus. we waren er al op voorbereid maar toch komt het hard aan. leuk cadeautje zo vlak voor m'n 30e verjaardag :(

thanx voor al jullie medeleven ;)

@ rach, tja ik trek het nog wel, het is zoals je het beschrijft je hebt gewoon geen andere keus.

@beehapy, thanx voor je lieve pb ;)

x lisa.

13. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Hey Lisa,

ik lees net je verhaal
    wat een toestand
    Je wist dus al dat je kans had op vervroegde overgang?
    had je moeder dat ook?
    Gelukkig dat de cryo TP gewoon kan doorgaan
    Ik ga weer duimen hoor

14. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey Lisa,

Wat een gedoe weer meid. Ook al ben je er op voorbereid, het komt toch hard aan.

Op naar je cryo-tje!!

Liefs

15. beehappy76

Lisa, ook al was je er op voorbereid, kan me heel goed voorstellen dat je schrikt als je het bericht deffinief te horen krijgt...dikke knuffie meid!

Maar nu op weg naar jullie cryo poging, ik hoop dat dit jullie een prachtig wondertje zal brengen!

16. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Jeetje Lisa, toch heftig om dat zo te horen te krijgen ook al weet je al van te voren dat de kans groot is.
    Gelukkig kan je wel door met behandelingen en ben je dus eigenlijk alweer begonnen. Ik wens je heel veel succes met de nieuwe cryo-poging!

Dikke knuffel Pat

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hé meis... Wat is dat ontzettend naar zeg... :(
    Veel sterkte meid en ik ga echt voor je duimen dat het nu eindelijk eens goed zal gaan!!

18. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey meis,
    Wat een ontzettend klote bericht zeg.... zo ik zeg het maar even zoals het is...!!! Kan me voorstellen dat je er uiteraard wel rekening mee houdt in je achterhoofd, maar om dan toch dat definitieve bericht te horen komt toch weer als een klap aan denk ik. Oh lieverd, wou dat ik je kon helpen!!

Maar probeer het toch positief in te zien... jullie hebben in ieder geval nog 6 cryo's, die op jullie liggen te wachten!!! En 1 daarvan wil vast wel bij jullie blijven!!! :)

Hey meissie, doe rustig aan, wel fijn trouwens dat je gelijk kan beginnen met progynova en over 3 weken alweer een tp hebt.

Ik moet ook zo bellen met het ziekenhuis, ben gister ongi geworden en alweer met de pil begonnen, dus volgende week of die week erop een uitgangsecho deze keer.

moppie, rustig aan he!!!
    Ik denk aan je!

Liefs Linda

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hey Lisa,

Wat een vreselijk bericht!
    Ondanks dat het niet van invloed is op de behandeling, zal die toch wel ff aankomen! Brrrrr, ik krijg het er koud van.

Dit is datgene waar ik ook zo bang voor ben en ik vind het dan wel heel snel gegaan in 2 jaar.

Meis, heel veel sterkte!!!

Liefs Sikki

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje meis, toch een domper he. Je weet het maar je wordt dan zo met de neus op de feiten gedrukt.

Het fijne is dat het voor nu niks in de weg staat en dat je mag beginnen maar ik kan me voorstellen dat het dubbel voelt.

Ik ga zo ontzettend duimen voor jullie eskimootjes, wat een spannende tijden komen er weer aan, zucht, ik leef echt enorm met je mee!!!

Ik denk echt heel veel aan je en ga zo duimen de komende weken, lucht hier fijn je hard, ik vind je echt super mega sterk!!!!!!

Liefs van mij

Deel Deze Pagina