thanx meiden, het is idd heel dubbel allemaal, we waren er op voorbereid, maar toch komt het weer als een klap aan, nu denk ik had ik het wel willen weten nu we weer beginnen, waarom moest ik nou zo nodig in eigen cyclus proberen, maar goed we weten het nu, en daar moeten we het maar weer mee doen. wel fijn idd dat ik gelijk met progynova kon beginnen, en tja spuiten dat is niet meer nodig, want m'n hele cyclus ligt toch al plat. ik zat vorige week nog te denken ik voel me alsof ik alweer in een behandeling zit, en tja lucrin legt ook je cyclus plat, dus das niet zo gek dat ik dat dacht. sikki, ga je nog pb. x lisa.
Ik heb deze topic grotendeels gelezen. Wat een hoeveelheid pagina's. Jeetje Lisa, wat heb jij allemaal meegemaakt! En dan nu het nieuws dat je vervroegd in de overgang bent. Flink slikken! Wel fijn dat het geen invloed heeft voor je 6 toppers.
Hey Lisa, meis, wat een nieuws weer, ook al ben je er op voorbereid, wist je het van te voren, toch ben je er niet op voorbereid en komt het hard aan, want je wil je eigenlijk niet op zulk nieuws voorbereiden. Wat Linda zegt, je bent super mega sterk, je hebt al zoveel meegemaakt. Ik ga super hard duimen voor je cryo poging meid, sterkte met alles! Liefs Zora
Hey meid, Ook van mij een hele dikke knuffel! En ik sluit mij aan bij de rest; je bent echt heel sterk!
He jeetje Lisa. Ook al weet je het, toch is die bevestiging een klap. Net dat laatste beetje hoop wat weggeschopt wordt. En ook al kan je niet anders dan het accepteren, dat betekend nog niet dat het makkelijk is. Sterkte met dit nieuws te verwerken. Wat super dat je weer begonnen bent met de cryo behandeling! Spannend hoor. Mn duimen draaien op turbostand dat alles goed mag gaan meis. Dikke knuff!
thanx lieve meiden, ben alweer sinds donderdag aan de progynova, en donderdag over 2 weken hebben we de echo, spannend allemaal weer. ga echt proberen om deze poging wat meer om mijn leven heen te lijden, als het goed is heb ik dus weer met mijn verjaardag een tp gehad, en kan dan dus geen alcohol drinken, maar ik ga me er niet druk om maken, ik ga proberen te genieten, en positief te blijven, we hebben 6 cryo's, en die zijn allemaal per stuk ingevroren, dus best een hoop kansen als alles goed gaat, zou daar ons wondertje tussen zitten????? x lisa.
Lisa, ik hoop ook van harte dat jullie wondertje daar tussen zit!!! Dat moet gewoon!!!! Ik denk aan je en ga ontzettend hard voor jullie duimen, jullie verdienen dit zo!!!!!!!!! Kus Sabrien
heh lisa wat een schok, ik hoop dat je voor je verjaardag ( paar dagen erna) toch een mooie kadootje gaat krijgen. xxx
Lisa, meid, ik ga heel hard duimen dat daar jullie wondertje tussen mag zitten. Ik hoop het zo voor je.... Liefs Zora
Soms lees ik hier nog en ik dacht vandaag: Laat ik eens even kijken of Lisa al ongesteld is geworden...en dan lees ik dit! Oh Lisa, wat een tegenslag. Ik weet zelf donders goed dat mijn cyclus mijn laatste strohalm is, daarom vind ik het zo verschrikkelijk voor je . Ik hoop nu heel hard met je mee dat het eskimootje je dat ene speciale geluk gaat brengen! Ik hoop het met heel mijn hart voor je. Ik heb net even je filmpje gekeken. Heel mooi en heel aangrijpend. Liefs Flam
Meid, ik blijf door dit forum in wonderen en wensen geloven, dus het KAN echt!!! Ik duim voor jullie mooie wondertjes!!!
Hey Lisa, Je bent al weer lekker op weg lees ik, goed hoor!! Beter om gewoon lekker bezig te zijn, dan maar zitten te wachten. We lopen bijna gelijk, ik begin maandag met de Lucrin en heb op 11-11 mijn 1e fm, dus jij loopt waarschijnlijk wel een weekje voor. We gaan gewoon heel erg hard hopen dat wij nu ook eens GELUK gaan hebben!!!! Vind je niet?!! Dikke zoen, Linda
flam welk filmpje bedoel je? kan me niets heugen van een filmpje van mij. lief dat je hier nog altijd komt lezen, hoe gaat het met jou? @zora, lees net je onderschrift, nee heh, ga zo even je topic opzoeken. @linda, tja ik weet dat het kan, en daar ben jij er een van, plus dat m'n lichaam al 2 keer heeft bewezen dat het kan, alleen nu moet de frummel wat langer blijven zitten. @lindinha, wat goed dat je ook weer begonnen bent, ik loop dan nu weer voor op jou, ik verwacht rond jou 1e fm dag de tp te hebben. en ik vind ook dat nu wij wel eens geluk mogen hebben. zou toch mooi zijn zo vlak voor het einde van dit jaar, zucht dat zei ik vorig jaar ook. dit wordt overigens onze laatste tp in 2009, december ben ik te druk op het werk en de afdeling sluit ook rond de kerstdagen, dus dan zal het weer januari 2010 gaan worden. maar daar gaan we nu nog maar niet van uit. zat gisteren op google te kijken wanneer de wintertijd in gaat, dat is dit weekend dus al, en de zomertijd datum voor 2010 stond er ook al bij, 28 maart, pffff de dag dat ik uitgerekend zou zijn. zo blijf je elke keer maar aan al die datums vast zitten, ik mag heel erg hopen dat ik voor die tijd een goeie zwangerschap mag dragen. x lisa.
Oeps, dat klopt Lisa. Het filmpje stond bij de krabbel van Dreamer zie ik nu. Heel aangrijpend en heel mooi. en tja..hoe gaat het met mij. Ik heb net weer zo'n klein beebje in mijn armen mogen houden want ik ben tante geworden. Heel bijzonder maar meteen ook een steek van gemis. En dat blijft sluimeren deze week. Dus deze week gaat het even wat minder. Maar ik wordt wel weer positief, al heb ik het gevoel dat het wel met meer reserves is. Maar genoeg over mij. Ik ga hier af en toe toch even bijlezen ook al ben ik heel weinig meer op het forum. Ik duim door voor een hele mooie geslaagde poging! Liefs Flam
Als ik het goed heb is volgende week jouw 1e echo. Dan beginnen de spannende tijden weer. Ik kijk hier volgende week weer en duim intussen stevig door! Liefs Flam
Lisa, bedankt voor je verhaal! Pfffff, wat hebben jullie al veel meegemaakt. Ik hoop dat ik nog net genoeg tijd heb, maar anders hoop ik dat ik het net zo sterk doorsta als jij! Volgende week donderdag heb je toch je echo? Ik hoop dat alles dan zover is voor een mooie tp. En 3x is scheeprecht, dus dit gaat 'm gewoon worden!!!