flam, ik heb 5 nov. de echo. mooi gedichtje heb je geschreven in het ivf/icsi topic. moeilijk allemaal heh. dikke knuf. @linda, ja dit forum is het ultieme bewijs dat wonderen zeker bestaan, en ik blijf er ook in geloven, ik weet zeker dat het ons een keer gaat lukken. voor jou ook een dikke knuf, en rustig aan doen nu hoor @sikki, ik hoop het ook voor je, en ik kan je zeggen door mijn vriendin ben ik al die tijd op de been gebleven, zij maakt het voor mij mogelijk om alsnog zwanger te raken, en je wordt geleefd door alle emoties die dan op je afkomen. ja 5 nov. heb ik de echo, enne ik ga ook voor 3 keer is scheepsrecht hoor x lisa.
Lisa, je hebt bijna de echo spannend weer mijn duimen draaien volop voor je Ik hoop je gauw te zien in het topic van de zwangeren Ik gun het je zo Dikke kus
Hey Lisa, Kwam even kijken hoe het met je is. Volgende week een echo, spannend!!! Heel veel succes, ik hou je in de gaten
He meis, morgen je echo. Ik ga voor je duimen dat alles goed is en dat je door mag. Heel veel succes! xxx
Hey Lisa, Succes morgen met je echo, hoop dat alles er goed uitziet voor je!! Heb je ook een afspraak met dr. R? Ik had vandaag uitgangsecho met haar en zag er allemaal goed uit, begin morgen met de Gonal-F. Liefs Linda
hey lieve meiden, bedankt allemaal dat jullie zo met me meeleven. vanmorgen heb ik de echo gehad, slijm was goed, dus de tp staat gepland voor maandag. ik wordt tussen 11 en 12 uur gebeld of alles goed gegaan is met de cryo en hoe laat ik in het umc moet zijn. vanavond dus starten met utrogestan. ik sta er dit keer heel nuchter in, de lange tijd rust heeft me goed gedaan, en als de poging mislukt kan ik het ook weer aan. we hebben 6 cryo's dus ik hoop dat het goed gaat met het ontdooien, want dan hebben we ook 6 kansen, hoop ze natuurlijk nu niet allemaal nodig te hebben. vanmiddag nog wat medicijnen opgehaald bij de apotheek, hup in de auto om boodschappen te gaan doen, sta ik bij de kassa alle boodschappen op de band te leggen wil ik ze weer in mijn wagentje gaan leggen, komt het tasje van de apotheek over de band gerold zeg ik tegen de cassiere mag ik is zien wat er in zit want ben net wel bij de apotheek geweest, had ik gewoon alles wat in m'n boodschappen mandje lag op de band gelegd, maar daar had ik dus op de een of andere manier ook de medicijnen in gedaan lindinha, ik was bij dr. b. vanmorgen, hij was een beetje haastig vond ik, de hele wachtkamer zat ook laaiend vol, zegt ie bel jij utrecht voor de afspraak te maken ik zeg nee doet u dat maar. maandag dus tp alles alles goed gaat, maar daar ga ik wel vannuit. maandag 23 november mag ik testen, 21 november wordt ik 30 jaar, zou ik dan nu het mooiste cadeau ooit voor m'n verjaardag gaan krijgen?????? 9 november de tp, vorig jaar hadden we op 9 november de punctie, wel grappig toch! x lisa.
@lisa, van harte in ieder geval met het feit dat je lichaam er helemaal klaar voor is ik snap wel dat je nu nuchter bent, je gaat nu ook niet helemaal dol in het fantaseren, daarvoor is er te veel gebeurd. Ik ga keihard duimen voor jullie eskimo's!!!!!!!!!!!! Ik hoop zo dat jullie het mooiste cadeau krijgen, nu met je verjaardag en zo vlak voor het eind van het jaar. Meis ik denk aan je, toch weer spannend he. Hou je taai! Knud
Super Maandag ben je weer in het bezit van een mooie emmy! Op naar het mooiste verjaardagskado dat je je maar kunt wensen! Ik ga voor je duimen meis. En dat je medicijnen op de boodschappenband voorbij kwamen, geweldig