Gefeliciteerd Lisa, het begin is er weer. Ik ga me helemaal suf duimen dat jij het mooiste verjaardagscadeautje ooit krijgt.
Maandag is er gewoon een terugplaatsing van een prachtig eskimootje, daar duim ik voor! Ik lees Maandag even hoe het gegaan is en hoop voor jou op een fantastisch verjaardagscadeau Liefs Flam
Hey Lisa, Wil je ook even heel veel succes wensen voor maandag! Spannend weer! Ik ga heel hard voor je duimen, voor een mooie terug plaatsing!
Spannend Lisa, ik ga voor je duimen! Maandag wordt jouw dag en dan 2 weken later helemaal!!! Liefs Sikki
Lieve Lisa, Ook al schrijf ik hier niet zo vaak meer mee, toch wou ik je laten weten dat ik erg met je meeleef! Hopelijk gaat deze keer alles goed (ontdooing, terugplaatsing, enz) en is voor jou derde keer scheepsrecht! Ik ga heel hard voor je duimen! Liefs, Marisha
Hey Lisa, Klinkt goed allemaal zeg!!! Hoop dat ie goed ontdooit maandag en dat je tp goed gaat. Spannend weer daarna. Goed van je dat je er wat nuchterder in staat, kan iedereen altijd wel tegen je zeggen dat je dat moet doen, maar meestal is dat best moeilijk, nu is het wel goed dat je het van jezelf al zo voelt!!! Succes meid!! Ik moest trouwens elke keer bij een cryo tp zelf bellen met Utrecht... Dr. B. is de laatste tijd heel erg druk, wij hebben al paar keer gevraagd of ie ons wil bellen over een nieuwe zaadtest die we hebben gedaan vorige maand, heeft ie ook nog steeds niet gedaan... heb afgelopen week maar aan dr. R. gevraagd de uitslag uit te leggen, toen ik er was. Laat je morgen even weten hoe het gegaan is?? Dikke knuffel! X Linda
Oja wilde je nog vertellen (moed inpraten) bij het tweeling-mama-topic heeft zich deze week iemand aangemeld die zwanger is van een cryo-tweeling . Dus meis, het kán! ik duim me suf!!!
Lisa, Ik wens je heel veel succes toe de komende weken. Hopelijk ondooit alles goed en heb je een terugplaatsing met innestelling. En een kleintje dat goed blijft plakken
thanx voor alle lieve reacties JAAAAH linda, daar wordt ik blij van zulke berichten. @lindinha, ooh dus bij jullie doet hij ook al zo druk. vanmiddag om 15.10 uur hebben we de tp van een embryo, dus we zij blij ze hebben er wel 2 moeten ontdooien, want eentje had het niet overleefd. vannaf vamiddag hebben we weer een kans
Lieve Lisa, Kom in je eigen topicje ook nog even vertellen hoe blij ik ben dat jullie een terugplaatsing hebben!!!!! Ik ga kei- en keihard voor jullie duimen, jullie verdienen het zo!!! Dikke kus Sabrien
Hey Lisa, Wat goed zeg!!!!!!!! Jammer dat 1 het niet overleefd heeft, maar de andere gelukkig wel! Wist je van tevoren dat ze er 2 zouden ontdooien, of doen ze dat zodra ze merken dat het bij de 1e niet goed ging? Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel succes vanmiddag!!! Ga weer voor je duimen! Liefs Linda