hihi, ja dank je ginny, ik zit nog steeds achter m'n laptop. het wachten is echt killing ja, maar dat de gyn zei we komen er wel, doet je toch goed. en idd ik lees het hier overal, beter te langzaam dan te veel. en dat is natuurlijk ook zo. het is bijna zeker dat de punctie zondag is, ze had het ook nog over maandag, maar dat horen we dan straks aan de foon.
ach ja meis alles zijn gangetje . zijn ons ook verder aan het inkijken naar adoptie aangezien kid eigenlijk verboden is voor ons ( zijn moslim) en ik het wel een beetje raar idee vind. heb je nu nog geen telefoontje gekregen word zelf ongeduldig haha
haha, nee lana, meestal bellen ze pas tussen 1 en 2 uur. ze hebben tussen de middag eerst overleg. oh dus kid mag niet voor jullie? jeetje, en je man is al voor 100% onvructbaar verklaard dan? of zitten jullie nog in de onderzoeken? wat een narig heid ook allemaal hier, en adoptie is wel mogelijk voor jullie? is ook heel mooi hoor, als de wens zo groot is, vind ik het een hele mooie optie.
we hebben echt op het punt gestaan wel kid te doen maar nog eens goed gepraat en hadden we zoiets mmm. we willen misschien zijn broertje naar hier uitnodigen en het dan laten invriezen heb je zoiets ik wil het toch ( wat natuurlijk je eigen verantwoording is) kun je het nog doen. wij willen in turkije gaan adopteren en het dan ook via turkije doen . mijn man is in mei geopereerd( tese) en hierbij is niks gevonden helaas een hele schok maar gelukkig beginnen we er wat overheen tekomen. al blijft de wens heel erg sterk. heh moet om 1 uur werken kijk ik straks ff
oke dan, ja als die mogelijkheid er is , kun je het altijd nog later beslissen. en via turkije adopteren is voor jullie denk ik ook heel erg eigen, ik meld me zodra ik wat weet. werkse alvast voor straks.
JAAAAA, zondag is de punctie om 9 uur. ooohh wat zijn we blij, we hoeven vrijdag niet meer terug voor echo. morgen avond de laatste keer lucrin, en voor m'n vriendin ook laatste keer gonal-f. vrijdag avond om 10 uur de ovitrelle spuit, en zaterdag avond moet ik beginnen met de utrogestan. en dan zondag morgen om 9 uur de punctie, en dan daarna met de buisjes op m'n buik door naar utrecht, en als alles goed gaat donderdag de tp. ben net ff langs m'n werk geweest en heb vrijdag ook maar vrij genomen, je kunt maar beter ff rustig aan doen denk ik dan. want die zondag moet ik ook al werken en zaterdag ook, wil natuurlijk geen enkel risico nemen. oooh wauw het is eindelijk zover, na 1,5 jaar mmm een echte kans om zwanger te worden
hi, ik heb je topic een beetje gevolgd. wat spannend dat het dan nu eindelijk gaat gebeuren. ik hoop dat jullie snel kunnen genieten van een wondertje. sterkte en suc-6
Wauw Lisa, wat een geweldig nieuws. Eindelijk gaat het voor jullie nu ook gebeuren. Ik zit zelf ook helemaal in spanning, samen met jou. Ik ben er het weekend niet, maar ga wel hele hard duimen, voor een pijnloze punctie voor je vriendin en voor veel bevruchtingen. En na het weekend ben ik er weer om te duimen voor de TP. Duurt wel lang tot donderdag, of denk ik dat maar? Succes lieverd. Hope
Lieve Lisa, wat een goed nieuws en wat fijn dat de punctie al over 4 nachtjes slapen is! Super zeg, ik denk aan jullie en duim dat alles goed gaat, gr. Eef
Oh Lisa, wat een geweldig nieuws heb je vandaag gekregen zeg! Ik ben zo blij voor jullie! Eindelijk ook eens een mooie kans! Ik wens je vriendin alvast heel veel succes met de punctie en duim voor veel mooie bevruchtingen! Gaan ze eigenlijk alle eitjes in een keer bevruchten en dan eventuele cryo's invriezen of vriezen ze de eitjes die ze niet gebruiken zo in? Succes
bedankt meiden, vind het ook echt zo spannend. ja hope nog een week tot de tp zal zijn, best lang, maar ja we leven nu eerst naar zondag toe, en daarna weer tot woensdag, dan krijgen we telefoon over de bevruchting, en dan zal donderdag de tp zij. en dan weer 2 weken wachten,pfffff alles bestaat uit wachten, hihi. marisha, ze proberen alle verkregen eicellen te bevruchten, en dan eventueel invriezen, wat wij erg hopen. hoe is het met jou marisha? de uitgerekende datum al voorbij he'.
vreselijk dat wachten maar wie weet wordt het met iets heel moois beloond, daar gaan we voor! hou je taai meis!
Ow wat spannend Lisa...wat gaat het ineens toch snel al zal het voor jullie wel niet zo lijken...nou hier gaan de duimen op top snelheid hoor!