Hey Lisa, Ik ben ook nog steeds heel hard voor je aan het duimen! Het word nu wel erg spannend! Dikke knuff!
WHAAAAAAAAAAAAAAA, LISA. Het is zoooooooooo spannend!!!!!!!! Ik hoop zo op goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik duimmmmmmm. Die laatste dagen zijn zoooo moeilijk!!! Hoop dat vandaag snel voorbij vliegt! Knuf!
Lieve Lisa, Ik duim, duim, duim, duim, duim, duim......wat spannend!!!!! Wanneer weet je meer? Liefs, Koosje
vanmorgen een testje gewaagd, op dag 10 na de tp. ik weet het het is nog erg vroeg, maar helaas hij was negatief, het zal mij ook eens een keer gegund zijn, morgen ochtend test ik weer
Lisa, nee, dat kan niet. Jij mag niet negatief testen hoor!!! Ik verbied het je! Je hebt gewoon te vroeg getest. Ik ga weer verder duimen...............
Oh, Lisa... Ik zou me ook niet kunnen inhouden, hoor! Jammer dat ie nu nog negatief is, maar misschien binnen een paar dagen!?! Duim duim duim... aaahhhh... al dat eelt op mijn duimen.
Ik blijf voor je duimen totdat het onomstotelijk bewijs daar is dat het idd negatief is!! Ik hoop zo voor je da je te vroeg hebt getest en dat je straks gewoon onwijs zwanger blijkt te zijn!!
NEEEEEEEEEEE, Lisa. Ik hoop echt dat het te vroeg is, dat is echt het nadeel van te vroeg testen (doe ik ook nooit meer) eigenlijk weet je nu nog niets zeker. Hoe voel je je verder? Gebruik je Utrogestan? Net wat sikki zegt, JIJ MAG NIET NEGATIEF TESTEN en ik verbied het ook, bij deze! Hele dikke knufffff
heb je niet te vroeg getest? ik kon na 2 weken pas testen met een bloedtest want voor urine was het nog te vroeg ik ga toch voor je duimen dat het positief is
Ik kam even kijken hoe het hier gaat en lees nou...... ik hoop echt dat je te vroeg getest hebt Dit MOET gewoon goed gaan Ik duim nog even door
Ik blijf ook nog doorduimen hoor. Ik wil er gewoon niet aan dat het een negatieve test is. Het kan nog te vroeg zijn. Heel veel sterkte met de volgende test en ik wacht hier met spanning af! Gr Flam
Meis, ik hoop heel erg dat je te vroeg getest hebt, echt. Ik blijf doorduimen. En zal aan je denken. Liefs Zora
vanochtend helaas weer nega getest morgen jarig, helaas dus geen mooi verjaardags cadeau voor m'n 30e verjaardag. morgen ochtend voor de zekerheid nog een keertje testen, maar ga er niet meer van uit. x lisa.
lisa, ...dikke digi knuf! Al vast gefeliciteerd...ik hoop dat je ondanks de teleustelling toch een fijne dag zult hebben!