lisa's ivf met eiceldonatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lisa, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    :( Dikke knuffel :(

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Lisa,

Ik weet niet wat ik moet zeggen...
    En dan ook nog morgen jarig.
    Pfff, ik vond mijn 30ste verjaardag 3 maanden geleden al verschrikkelijk. En nu komt het bij jou allemaal samen.
    Meid, ik denk aan je!

Liefs Sikki

*SIKKI KNUFFELT LISA*

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey lieverd,

Wat ontzettend erg :(. Ik het het zo gehoopt.....
    Zucht, het is ons niet gegund he meis!!!!

We gaan samen op naar onze 4 cryo's (jullie hebben er toch ook nog 4?), daar moet gewoon 1tje bijzitten die ons hele leven lang bij ons wilt blijven!!!! :D

En dan ook nog morgen jarig zijn..........zo moeilijk....... Hoop dat je toch een beetje een leuke dag hebt! Wil je toch wel alvast feliciteren. Ik denk aan je! Dikke knufffffffffffff

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Knuffel voor jou...het is ook gewoon niet eerlijk!

Vind het wel rot, maar wil je toch ook feliciteren met je verjaardag...hopelijk kun je een beetje je zinnen verzetten...

Sterkte meis!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik hoop dat er een wonder gebeurd en je morgen toch de mooiste verjaardag ooit krijgt.
    Dikke knuff meis!

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meis dat meen je niet.............. :(

Vind het zo erg voor jullie, waarom nou niet een keer een verassing, waarom nou niet een keer precies zo zoals het zou mooi zou kunnen zijn? Ik vind het zo ondeerlijk.

En vandaag dus jarig:

Van harte gefeliciteerd!!!

Maar je had zoiets moois gehoopt en over een verjaardag hangt dan echt zo'n schaduw. Ik hoop dat je veel afleiding hebt vandaag en je je toch een beetje jarig voelt.

Dikke knuf meid, niet dat het nu erg helpt maar ik denk zoveel aan je, het moet gewoon een keer lukken!!! Alles is 'voorhanden' zeg maar alleen nu moet het geluk gewoon een keer vierkant achter JULLIE staan!!!

Aan jou en Sabrien zal ik de komende weken juist extra denken. de meest moeilijke periode van het jaar naast alle andere data waar je ook zo'n 'gevoel' bij hebt. Ik denk aan jullie en zal jullie altijd steunen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Gefeliciteerd met je verjaardag Lisa!
    Ik hoop dat er toch een wonder is gebeurd zodat je toch je kadootje hebt gekregen waarnaar je zo verlangt.

Dikke knuffel voor jou!

8. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    lisa heel veel sterkte en een mega knuffel meid!!!! gefeliciteerd!toch hoop ik dat je een leuke/gezellig verjaardig krijgt meid!!!(voor de afleiding):(

dikke verjaardigs knuffel!!!!

liefs sabje

9. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik kom je even een dikke knuffel geven en ik hoop dat je nog wel een beetje van je verjaardag kan gaan genieten vandaag.

Van Harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag!

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Lisa,

Van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!

Ik had liever wat anders gezegd.

Hopelijk heb je ondanks alles toch een fijne dag.
    Ik zou zeggen, drink er eentje (of twee of drie...).

Liefs Sikki

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    He lieverd,
    wat dubbel allemaal.
    Ik wil je eerst van harte feliciteren met je verjaardag en je veel sterkte wensen vandaag.
    Ten 2e een hele dikke knuffel ik hoop net als dreamer toch nog op een wonder.
    xxx

12. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ohhhh lieve Lisa,
    Wat moeilijk allemaal zeg! Had het jullie zo gegund en het zag er zo goed uit allemaal, geen bloed.... zucht..... ik hoop ook nog op een wonder voor je, maar weet hoe je je voelt, voor jezelf heb je de hoop al opgegeven en vaak weet en voel je zelf het beste of het wel/niet gelukt is!!!

Lieve lieve Lisa, toch wil ik je wel feliciteren met je verjaardag!!
    Hoop dat je idd veel visite krijgt en lekker verwend wordt en ik zou zeggen neem een stevige borrel!!!

Ik denk aan je!
    Liefs Linda

13. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Lieve Lisa,

Wat ongelooflijk kl..... We hadden allemaal anders gehoopt voor je, zeker op je 30ste verjaardag. Van harte gefeliciteerd. Probeer er toch nog wat gezelligs van te maken.

14. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Ja, en dan ga ik je feliciteren vandaag terwijl ik
    weet hoe vreselijk dubbel deze verjaardag zal zijn.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen vandaag en
    hoop dat er achter de schermen veel steun is voor je.
    Ik hoop dat dit jaar jou dat prachtige cadeau gaat
    brengen. Daar hou ik het op en daar duim ik heel
    hard voor!

Liefs Flam ;);)

15. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    thanx lieve meiden,
    vanmorgen test weer negatief, helaas dus geen mooi wonder voor mijn verjaardag, het had zo mooi kunnen zijn, en linda door jou mooi woorden schieten de tranen weer in mijn ogen, ik weet dat het kan en we verliezen de moed ook niet, ik kan deze klap nu aan, maar alleen had het me zo mooi geleken na bijna 4 jaar elende om dan toch nog net voor m'n 30e een positieve test te hebben, ik vind het oneerlijk, en eigenlijk ben ik ook heel boos. ik ga er zeker een gezellige dag van maken, krijg lekker veel visite en ga zeker een lekker drankje drinken, maandag ochtend test ik nog een keer voor het officielle, en dan ziekenhuis bellen, cryo tp in laten plannen voor begin januari, dan zal ik waarschijnlijk ergens rond 17 dec, weer starten met progynova, de maand dec, er een feest van maken, had het natuurlijk veel en veel liever anders gezien, maar het mocht weer niet zo zijn voor ons.
    lieve lieve meiden, thanx voor alle lieve berichtjes,.

x lisa.

16. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Och Lisa, het had zo mooi kunnen zijn.. Dertig worden is zo'n mijlpaal dag en die wil je dan met je liefste wens vieren. Helaas het is niet gelukt en dat is enorm verdrietig.

Lieverd toch van harte gefeliciteerd met je dertigste verjaardag. Het zal een dubbele dag zijn maar ik hoop dat je samen met je visite een gezellige dag zult hebben. Drink wat lekkers, eet de dingen die je anders niet zou doen en ik hoop dat je door de gezelligheid van zo'n dag de scherpe kantjes even verbleken.

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoi Lieverd,

Zo,zo,zooo jammer voor je, dat je nog niet positief hebt mogen testen. Ik hoop voor je dat je verjaardag volgend jaar met een bolle buik of volle wieg gevierd mag worden :).

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Liefs, M

18. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lieverd, ik denk ook aan jou vandaag.

Van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag, probeer er toch het beste van te maken en denk aan jullie andere 4 toppertjes :D!!!!!!!!!

Dikke knuffffffffff

Samen komen we er wel, dat weet ik zeker!!!!!!

19. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lieve Lisa,

Wat rot voor je....he...ik had er zo op gehoopt dat het dubbel feest zou zijn gisteren.
    Meis, lekker op de bank met zakdoeken, chocola, wijntje en koekjes en uithuilen...en dan? Weer verder met de 4 prachtige kansen die voor jullie liggen!!! Het gaat heus gebeuren lieverd, vertrouw er op!

Liefs,
    Koosje

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve Lisa,
    Wat ontzettend klote zeg...
    En dan vandaag jarig zijn... Moeilijk moeilijk meid, ik had zo gehoopt voor je dat je vandaag je heel erg blij zou voelen..
    Ik wil je wel feliciteren met je 30e verjaardag, maar hoop je volgend jaar in een veel vrolijker positie zeg maar jou kunnen feliciteren.
    Dikke knuffel!!!

Deel Deze Pagina