Hey lieverd, Hoe gaat het nu?? Kan je het al een beetje accepteren en verwerken of heb je nog steeds een klein beetje hoop voor dat je morgen test? Ik hoop dat je toch nog een leuke verjaardag hebt gehad met veel gezellige visite en een lekker glaasje rose! Houd moed meis, doen wij ook!!! WE KOMEN ER WEL!!!!! ***** big hugg*****
wat klote, ik had zo gehoopt dat je alsnog positief zou testen. sterkte! het is je zo gegunt een klein wonderje
Oh meis, ik had gehoopt op goed nieuws hier, het is je zo gegund. Ik wil je wel alsnog feliciteren met je verjaardag, hoe dubbel ook. Heel veel sterkte meid, ik denk aan je. Hou vol! Hou moed! Liefs Zora
Hey lieverd, Hoe is het met je? Ik denk aan je!!! En denk eraan, we hebben beide nog 4 lieve cryotjes die met smart op ons wachten en we gaan er samen voor!!!!! Dikke knuffffffffffffffff
Lieve Lisa, Ik ben na mijn miskraam niet meer op zw.p. geweest omdat ik zw.p. persoonlijk zo confronterend vind. Je kent me vast nog wel van het KID topic. Ik was heel erg benieuwd hoe het nu met je gaat (dat is de reden dat ik even op deze site ben komen gluren). Echt ontzettend jammer dat je laatste poging niet is gelukt. Trek je het allemaal wel een beetje? Ik weet hoe ontzettend moeilijk het is. Met mij gaat het redelijk. Ik ga binnenkort de stap zetten om me in te schrijven voor adoptie. Al heb ik er nog wel vreselijk veel moeite mee. Omdat ik niet weet wanneer ik weer op zw.p. kom, kun je me (als je wil tenminste) het beste pb-en. Heel veel sterkte! liefs Lotje
Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen en hoop met heel mijn hart dat de volgende poging eindigt met een hele mooie positieve test! Liefs Flam
he getver lisa dit wilde ik eigenlijkniet lezen he.....maar ja...... sterkte met deze tegenslag weer, maar de moed niet verliezen he!!!! dat heb ik ook nooit gedaan en je ziet het resultaat... nog van harte met je verjaardag.... liefs peggy
thanx voor alle lieve berichtjes! ik heb een leuke verjaardag gehad, ben lekker verwend, en kon de tegenslag die dag redelijk naast me neer leggen. afgelopen maandag was de officiele testdag, en die was ook zoals verwacht negatief. gelijk ziekenhuis gebeld, en nieuwe planning laten opstellen. en die zat vandaag bij de post. ook was ik maandag weer eens ongie geworden, dat was ik niet meer geweest sinds de miskraam in juli, dus dat was best heftig met flinke buikpijn,maar goed hoort er weer bij. 17 dec kan ik al weer starten met progynova, eerder had ook gekund maar de afdeling sluit 3 weken in dec, en dan wordt het zo proppen, dus even een maandje weer bijkomen, en dan weer aan de slag. de echo staat al weer gepland voor 7 jan. en dan zal de tp op 11 jan. zijn. klinkt heel ver weg, maar dat is het niet. ik ben de komende maand ook druk op mijn werk dus vind het niet erg om even een maandje te wachten, en 17 dec. is ook al weer zo. we gaan dus weer vol goede moed verder. vandaag 25 nov. de dag dat vorig jaar de hel uitbrak, een positieve test die eindigde in een nachtmerrie, bah je wordt aan alle datums herrinnerd, en hoe langer de mmm duurd hoe meer datums daar bij komen. vandaag de nieuwe zorgpolis voor 2010 binnen gehad, er gaat dus iets veranderen wat betreft de getelde pogingen voor een ivf behandeling, ik dus gebeld hoe dat nou precies zit, maar meneer de minister heeft dat nog niet uitgespoken, waardoor mijn verzekering nog niet weet wanneer een poging als geteld wordt gerekend, nou lekker allemaal weer, had vorig jaar alles uitgeplozen, en nu we naar de 3e ivf toegaan vind ik het toch wel eng. gedoe allemaal weer hoor, bah, wanneer houd het nou eens op!!!!!! @sabrien, ja meis, we gaan samen voor onze 4 cryo's, weet jou al wanneer je weer begint. @lotje, heey meid, hoe gaat het met je? ik zal je binnenkort eens een pb sturen. x lisa.
Hey daar is mijn meissie weer , Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad! Ja die datums, bleh wordt je niet vrolijk van. Alles doet je aan de MMM herinneren. Ik denk dat je dit ook altijd met je mee zult dragen. Inderdaad wanneer houdt het eens op?!?!? Er komt gewoon geen einde aan, steeds jezelf weer opladen na een teleurstelling wordt steeds moeilijker . Maar.......... wij geven gewoon echt niet op, we blijven positief en onze tijd komt ook nog dat weet ik zeker!!! We hebben al bewezen dat we zwanger kunnen raken, en dat moet ons ook moed en hoop geven voor de toekomst. We blijven elkaar steunen en dan komen we er samen wel! Ik moet bellen bij de volgende ongi, zal wel rond de feestsdagen zijn dus weet niet of er dan plek is. Vindt het eigenlijk wel lekker zo, even niks en geen hormonen in mijn lijf. Lekker genieten van deze mooie tijd van het jaar en veel leuke dingen doen! Dikke knuffffffff
Ohh Lisa, wat vervelend voor je alemaal. Toch weer ongesteld (en negatieve test) en wordt je ook nog eens aan allerlei vervelende dingen herinnerd. Goed van je dat je de draad gelijk weer op pakt en dat de volgende afspraken alweer vast staan. Gelukkig geeft dat nog een beetje zekerheid, je kunt weer ergens naar toe leven. Okee, je hebt niets aan afspraken, je moet gewoon zo'n mooie positieve test. Ik gun het je zo... LIefs en een dikke knuffel. Marjah
en nee sabrien, wij geven niet op, ook wij gaan er komen ooit, daar heb ik echt wel het vertrouwen in, alleen wanneer ??????? knuf!
Lisa, goed zo! Positieve vibes!!! Tja, wanneer............ Fijn dat je toch een leuke verjaardag hebt gehad en dat je de tegenslag redelijk naast je neer kon leggen. Ik zeg genoeg geoefend! Op naar die positieve test!!!
zo weer even topic omhoog, vandaag over 2 weken weer starten met progynova, schiet alweer op dus. maar weer een sinterklaas en weer een kerst en weer op 31 december een rotjaar af gaan sluiten, en elk jaar denk ik volgend jaar wordt ons jaar en ook met dat gevoel gaan we 2010 weer in, het zou toch een keer moeten lukken, m'n lichaam heeft immers al 2 keer bewezen dat het zwanger kan worden, en de 2e keer was het zelfs ook al helemaal ingenesteld, dus wanneer gaat het nu eens helemaal goed, ik hoop heel erg dat onze 4 cryo's ons het wonder zullen brengen waar we al zo lang op wachten. wat me wel opvalt is dat er de laatste tijd meer meiden met eiceldonatie bezig zijn, in al die tijd dat ik hier mee bezig was, was er niemand hier op het forum die dit ook deed, ik vind het echt geweldig dat er meer fantastiche vrouwen zijn die andere willen helpen om zwanger te worden. petje af voor deze geweldige meiden!! x lisa.
Ik vind je ook een kanjer, maar dat wist je al!!! Hoop ook echt dat 2010 ons het babygeluk gaat brengen, maar ja dat zeggen wij ook elk jaar. Hopelijk blijft 1 van de 4 cryo's bij ons beide lekker lang zitten....maandje of 9! Ik zal je trouwens ook het PB van Confidence doorsturen, misschien heb jij er ook wat aan.... vraag alleen niet aan het zkh of ze je willen helpen, dat doen ze namelijk niet. Heb het vandaag via de huisarts geregeld. Dikke knuf XXX
Hele dikke dikke dikke knuffel van mij!!! Je bent een van de sterkste vrouwen die ik ken, met nog een paar hier . *Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*