Ik hoop met heel mijn hart dat je in 2010 zwanger mag worden van 1 van de eskimootjes. Dat die maar 9 maanden bij je blijft en dat je die als mooi beebje in je armen mag sluiten! Liefs Flam
Hey meid, Met al het geknuffel hier, kan ik natuurlijk niet achterblijven! Dus van mij ook een hele dikke knuff!!!! Je bent een kanjer!
Het zijn moeilijke dagen waarop je even stil staat bij de leegte en het verdriet. Ik hoop echt dat je volgend jaar de feestdagen mag vieren met een mooi wondertje in je buik of misschien zelfs al in je armen. Dikke knuff meis!
ik hoop voor jullie dat 2010 een top jaar wordt! heel veel sterkte nog met alles en ik hoop dat het deze keer allemaal goed gaat verlopen
tranen in m'n ogen door al jullie lieve berichtjes vanavond leuke sinterklaas avond gehad met de kleintjes van m'n zus, sinterklaas en z'n pieten waren er nog, dus helemaal top voor die kleintjes, maar wel heel dubbel. zit hier nu om 3 uur s' nachts achter m'n lapot, met de kerstliedjes al te horen op sky radio winkel waar ik werk gaat waarschijnlijk verkocht worden en dat al per 1 jan. maadag hebben we een gesprek met onze werkgeefster, kan dit er nu helemaal niet bij hebben, al m'n frustaties reageer ik hierop. zoals vanavond op de verjaardag van m'n schoonmoeder barste ik in tranen uit in een volle kamer met visite, kon gewoon een opmerking teveel niet hebben
hoi lisa, ook van mij een dikke knuffel en het word ieder jaar moeizamer om af te sluiten. En dan begrijp ik heel goed dat zo'n goedbedoelde ( maar stomme of pijnlijke ) opmerking je helemala verkeerd schiet. Hou je taai meid!!
Ohhhh lieve Lisa, ik herken je gevoel gewoon zo goed. Er gebeurt iets en daardoor kan een verkeerde opmerking echt net te veel zijn waardoor je in tranen uitbarst. Meis ik snap je echt!!! Wou dat ik iets voor je kan doen, maar helaas.... weet dat dat niet kan. Zeggen mensen ook vaak tegen me, maar ja het enige dat we willen is zwanger worden! Lieverd denk aan jezelf!! Veel succes maandag en ik hoop dat het niet al te veel negatieve gevolgen voor je heeft! Dikke zoen!! XXXX
Lieve Lisa, het is ook allemaal wel te veel he! En dat dan ook nog allemaal in de decembermaand. Meid, ik kan je alleen maar een hele dikke knuffel geven. Hou moed!!!! Liefs Sikki
Hey lieverd, Bah wat een ellende, het is ook allemaal te veel voor je. Het is natuurlijk allemaal ontzettend heftig wat je hebt meegemaakt dit jaar al die hoop door de positieve testen en dan later de ontzettende teleurstelling door de 2 miskramen. Echt afschuwelijk!!! En dan ook nog waarschijnlijk het sluiten van de winkel waar je werkt, tja dat kan je er gewoon NU echt NIET bijhebben. Dat is heel erg logisch!!!!! Ik hoop dat het allemaal goed afloopt bij het gesprek morgen. En meis, wat betreft onze kinderwens. WIJ BLIJVEN POSITIEF!!!!!!!!! Alleen dan hebben we de kracht en de moed om verder te gaan! Dikke knufff Sabrien
Wat ben je een sterke meid. Natuurlijk word het soms teveel en barst de bom even. dan heb je ook nodig om door te kunnen gaan. Dikke knuffel.
@Lisa, hele dikke knuffel van mij, jeetje zeg, het moet ook allemaal wel jou hebben he! En dan de winkel! Volgens mij heb je het er erg naar je zin dus jeetje zeg, ook nog die zorgen, heel veel sterkte!!! Ik denk aan je!!!
Lieve Lisa, Wie begrijpt jou niet, ik denk dat we het allemaal hebben. Een maand geleden zijn er in 1 week 3 babies om ons heen geboren. Meestal kan ik me groot houden maar met een drankje op laat ik mijn emoties even de loop. Ik had het ook vorige week, ik ben helemaal in elkaar gestort. Ik haat mezelf dan maar het is ook zo begrijpelijk. Ik denk en hoop dat de mensen het om je heen ook begrijpen. Het blijft zo verdomde moeilijk allemaal. Maar probeer positief te blijven en de volgende eskimootjes gaan het gewoon redden! Hoe is het op je werk gegaan? xxx
Lieve Lisa, Dit zijn hele lastige dagen. Veel gezelligheid maar die benadrukt soms het gemis. Kan me heel goed voorstellen dat je het af en toe teveel wordt. Ik wens je veel sterkte en ook in het nieuwe jaar. Dat het maar het jaar van een heel mooi sterk eskimootje gaat worden die zich stevig aan jou vastklampt om bij je te blijven! Ik kom hier tussendoor natuurlijk nog af en toe schrijven. Liefs Flam
Nog eentje die aan je denkt Ik had de feestdagen voor jou en nog wat meiden, heel anders voorgesteld. Dikke knuffel voor jou XXX
*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*Knuffel*