gelukkig dat je geen last hebt van de bijwerkingen. heel veel suc-6! en ik hoop dat de eerste fm goed is
Hey lieverd, ook ik kom weer even langs om je een dikke *** ik kom je steunen en zet m op*** knuffel te geven. Ben blij dat je niet veel last hebt van de progynova, laten we hopen dat het zo blijft. Nog 8 dagen toch, tot de echo? Ik denk aan je, vergeet dat niet. Liefs C.
Hallo lieverd, kom even huggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Volgende week echo, spannend....................... Kus!
schreef ik gister nog dat het zo goed met me ging, vandaag dus helemaal het tegenover gestelde, voel me boos, verdrietig en gefokt, en van dat alles nog meer, weet niet hoe het nu inneens komt. mss omdat de tp dichterbij komt, ik weet het niet, het moet allemaal zo lang duren en elke keer raak ik alleen zwanger van een verse poging die vervolgens weer in een mk eindigen. van alle cryo's is er nog geen eentje blijven zitten. pfffff zou deze week al 30 weken zwanger kunnen zijn als het geluk eens aan onze kant zou staan. bah bah en nog eens bah. hoop dat ik het in m'n koppie allemaal weer rustig ga krijgen. denk ook wel dat de progynova de grote boos doener is wat betreft m'n stemmings wisselingen. sorry voor m'n geklaag, morgen voel ik me vast weer beter.
ben nu op m'n werk, en voel me toch nog een beetje down, hoop dat ik vandaag wat afleiding kan vinden. nog precies een week tot de echo, en dan tp, en dan brrrrr wil er nog liever niet aan denken. x lisa.
Sterkte vandaag meis, en ja er komen weer spannende weken aan, maar nu nog niet te veel aan denken. Hopelijk vind je genoeg afleiding vandaag en de komende weken. Liefs Zora
He Lisa, ik wil je ook even heel veel sterkte wensen met de komende killing weken. Inderdaad veel afleiding zoeken, maar ik weet hoe moeilijk dat is. Heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte en ik ga duimen voor een positief resultaat.
Hey Lisa, Ben je de dag een beetje doorgekomen? Zag dat je je vanmorgen niet zo lekker voelde. Denk goed aan jezelf! Dikke knuff!
Lieverd het komt echt goed een prachtige topper blijft zitten zeer zeker! Heb er een heel goed gevoel over!!!! 2 verse pogingen ben je toen al zwanger geweest dit komt ook goed!
he meis, Hoe is het vandaag met je....hopelijk wat beter dan gisteren. Helemaal niet erg om je af een toe een beetje down te voelen hoor, komt natuurlijk ook een beetje door de meds. Nog eventjes geduld maar ik snap je bezorgdheid wel hoor. Hier gaat ie wat minder. Vanochtend "weer" in het zkh geweest, er zat nog steeds een groot follikel. Ik zit nu op cd 20 dus misschien wordt deze tp weer onderbroken omdat het te lang duurt. Ik moet zo even naar de assistent bellen tijdens het tel.spreekuur om 13.30. Laat je nog wel weten hoe het is gegaan! xxxxxx
het is me ook een raadsel Elif, heb er wel om gevraagd......maar ze dat doen ze schijnbaar in mijn zkh niet als je een tp in eigen cyclus hebt.....pfffff word er helemaal moedeloos van. Net gebeld maar ze had nog geen overleg met de gyn gehad. Ze belt me zo terug. Ik las net op jouw topic dat je weer een vette streep hebt.....gelukkig maar meis.....ik snap je ongerustheid wel hoor!! xxxxxx
Je mag rustig klagen hoor. Het is niet zo verwonderlijk dat je een dipje krijgt. Er komen spannende tijden aan en je hebt al veel teleurstelling meegemaakt dat het nu juist heel logisch is dat dit even gebeurt. Heel veel sterkte nu en hopelijk vind je wat afleiding. Ik hoop met heel mijn hart dat we straks allebei mooi positief nieuws te melden hebben! Liefs Flam
Hey Lisa, Hoe is het met je? Nog een paar daagjes en dan voor de echo. Spannend! Ga iig voor je duimen!