dank je elin, het gaat goed met me. ik voel me gelukkig goed op het moment, en dat wil ik graag zo houden dus heb op m'n werk aangegeven dat ik het vannaf volgende week rustig aan wil doen, geen gesjouw meer en geen verantwoording meer over de planning van de winkel, wil me echt voor de volle 100 % inzetten voor de poging, heb net met de boodschappen heel veel vitamientjes gekocht dus deze dame gaat er helemaal voor, en dit eskimootje komt op nummer een de komende weken/maanden hihihi. en heb ook aangegeven aan m'n leidingevende dat ik waar ik dat nodig vindt voor 50 % wil werken. nog 2 nachtjes tot de echo
Lisa spannend!!! Nog 2 nachtjes. Goed te lezen dat je je goed voelt en er helemaal voorgaat. Ik duim voor je!
Hey Lisa, Goed van je dat je het op je werk hebt aangegeven! Je hebt groot gelijk, dit is nu het belangrijkste! Fijn om te lezen dat je je goed voelt. Geniet maar lekker van alle vitamientjes en ik ga heeeeeeeel hard voor je duimen! Spannend hoor!!!!!!
Hey Lisa, Goed van je dat je op je werk hebt aangegeven dat je aan jezelf denkt de komende tijd!!! Je hebt groot gelijk! Spannend he weer, do. al de echo, wij mogen zondag weer, maar denk niet dat het al zover is, meestal zit ik op dag 17-19 tot mn ei, dus zal nog wel een paar keer terug moeten komen. Van dr. B. mocht ik ook wel op dag 13 komen, maar dat durf ik dan toch weer niet....hihi!! Succes meiske en dat we maar lekker zwanger mogen worden deze poging!!!! XXX