Dit wordt dus een heeeeeeel spannende week voor jullie zeg! Hier gaat alles goed hoor! We gaan idd lekker over de uitgerekende datum... onze uk voelt zich veel te lekker in mama's buik We hebben daar trouwens een theorie over... we hebben lang moeten wachten om zwanger te kunnen worden dus nu moeten we ook lang wachten voor ie geboren wil worden... gelukkig hoeft dat ook geen twee jaar te duren Ik duim dat je ook heel snel dit gevoel mag meemaken!
gister avond de ovitrelle spuit gezet, ging gelukkig goed, m'n vriendin is er bang voor naalden, en de voorgevulde spuit mocht niet in de prikpen van de gonal-f. maar gisteravond om 10 uur is de laatste spuit gezet. morgen ochtend om 9 uur is dan eindelijk de punctie,na al die tijd eindelijk een echte kans. ben nu allemaal cadeautjes voor m'n vriendin aan het inpakken, en heb een lieve kaart waar ik een gedichtje op schrijf over vriendschap. net telefoontje gehad van m'n moeder, m'n nichtje is zwanger van de 2e. was ff helemaal van slag, dat ik dat net nu de avond voor de punctie te horen krijg
Ai Lisa, ik kan me voorstellen dat dat geen nieuws is waar je vrolijk van wordt! Maar we gaan ervan uit dat over een twee weekjes, je mama aan je nichtje mag gaan vertellen dat jij ook een kindje verwacht Heel veel succes met de punctie alvast! We duimen voor een mooie oogst!
dank je marisha over een uurtje hebben we de punctie. ben best wel zenuwachtig. heb toch nog redelijk kunnen slapen, maar was wel vroeg wakker. ik hoop dat alles goed gaat vandaag [-o<
heel veel succes met de punctie... hoop voor je vriendin dat het niet te pijnlijk zal zijn...wauw eindelijk de 1e echte kans wat ontzettend goed! heel veel succes! gr Jose
Lisa, wauw! Eindelijk is het zover! Hoop dat het allemaal perfect is gegaan vanochtend! Ik heb er in elk geval een goed gevoel bij! Ben heeel erg benieuwd! laat je ons snel weten hoe het is gegaan? dikke knuf! lot
nou ben weer terug, we hadden vanmiddag ook nog familiedag. ben nu ook wel moe hoor, was om 6 uur al op. punctie was erg pijnlijk, m'n vriendinnetje, voelt zich nu wel wat beter gelukkig. na de punctie kreeg ik de buisjes met follikelvloeistof op m''n buik geplakt, en toen gelijk door naar utrecht. we reden eerst nog verkeerd, we moesten dus in het AZU zijn, en we zaten op de verkeerde locatie, dat was de kinderafdeling. maar nadat we het zaad hadden ingeleverd, moesten we een half uurtje wachten, daarna hoorden we dat er 9 eicellen zijn gevonden en het zaad was perfect. nou wat een geweldig nieuws. woensdag morgen tussen 9 en 10 uur worden we gebeld of we tp hebben. ik heb er wel een goed gevoel bij. maar het is en blijft spannend.
Het is zeker spannend, maar misschien zegt het nog wel iets dat je op 9 november, om 9 uur 9 eicellen had...Ik duim voor jullie!
Ow Lisa, wat geweldig. Ik hoop dat je vriendin zich snel beter voelt, want alle respect als je zoiets voor je vriendin over hebt. Ik ga de komende dagen heal hard duimen, want jij moet gewoon een TP krijgen. Krijg je er in principe 1 of 2 TP? Succes met wachten lieverd. Hope
Spannend, Lisa! Ik volg je topic een klein beetje. Mijn FSH is wat hoog, dus ik zal misschien ook ooit aan de eiceldonatie moeten... hoewel we het eerst met eigen eitjes gaan proberen natuurlijk.
Wat spannend Lisa. Verwen je vriendin maar extra nu....ik vind het heel wat dat ze dat voor jullie over heeft.... En nu maar heel hard duimen voor een TP....:smile:
wow 9 stuks, en inderdaad: wat een bijzonder toeval dat het de 9e om 9.00 uur was! dat moet een teken zijn, ik duim voor jullie, voor een mooie emmy (of 2?) voor de tp! Liefs Eef
ik duim me echt suf voor jullie? worden er 1 of 2 teruggeplaatst? nou eerst maar duimen voor de bevruchting, gaat het goed met jou? moet je nu ook bolletjes nemen?