Hoi dames, Ik heb al eens eerder hierover een topic gehad. Wij worden het maar niet eens met de namen!! Om gek van te worden. Hebben jullie leuke ideetjes voor ons We zoeken iets Nederlands of Fries. Geen lange naam, zeker niet in de top 10. Maar wel makkelijk uit te spreken en te schrijven (dus niet jezelf 100x hoeven voorstellen, zoals ik met mijn naam heb hihi.. Dat doe ik mn kindje niet aan) Alvast heel erg bedankt!! Liefs
Mels Brent Bent Jurre Siebe Jens Noud Ties Ward Nard Tijn Jitse Eef (friese jongensnaam). Faas Fedde Ferre Gijs Hidde Hinne Jarn Jelt Jelte Jelle Jonne Jort Kris Maas Melle Pelle Rein Rens Rense/Renze Sia Sake Sil Sjoerd Sietse Thije Wouter Wout Stijn Rune Chiel/Giel Jip Rube Vigo Sers Juul Pepijn Tieme Job Joost Rins
Mart Fer Jonas Don Wiek Niek Miek Siemen Tibe Timo Sverre Duco Stigh Merijn Broes Joas Ivo Mats Tren Sverron Jits Idse Jent Jint Vins Warre Maks Thias Guus Twan Sjors Douwe Lieuwe Bart Joep Dion Mees Loek Thijs Stef Stan Pim Wiebe Bram Hugo Niels Thom Bas Ruud Roel Teun Tijl Ard/Art Jarno Imre Timme Jorn Kees Matt Wietse Jorrit Zef Funs Kes Lemme Miel Tuur hmm, was beetje inspiratieloos
Wouw daar zitten wel goede namen tussen!! Heb mn lijst alweer goed aan kunnen vullen. @Luca, Thijme(n) staat ook op de lijst. Alleen vind mijn vriend dit minder.. Zucht. Ik denk dat je niet al teveel moet letten of dat een naam bij de andere past, op een gegeven moment horen die namen gewoon bij elkaar Meer ideetjes zijn welkom!!
Prosper Fokke Seph/Sep/Sepp Mille Duuk Lemi Mus Meeuw Timco Hilke/Hielke Sikke Esper Zef Chrit Nando Ralf Rolf Timon Levi Sebas Janno Rijk Raf Sid Wolf Beer Freek Erik Jari Jiri Lasse Bosse Deon Krijn Mik Floran Fokke Thiam Sam Fenne Eden Mattis Mathijs Las Berk Grit Fern Flin/Flinn Link Bren Martijn Joppe Faas Hesse Boris Wietse Jelmer Auke Sybren Wessel Just Stef Jurre Jur
Jeetje, wat komen er hier een leuke namen voorbij zeg! Ik kan mijn lijstje ook weer aanvullen. Thanks!
Ja ik heb al een aardig goeie lijst nu Nu nog kijken wat mn vriend over de namen te zeggen heeft hihi
Mijn favorieten: Tycho (of tygo) (niet echt nederlands of fries maar wel leuk) Stijn Jens Rens Manlief vond de laatse 2 namen niks. En Stijn hadden we voor Tycho, waren we eerst helemaal weg van, tja totdat we ergens de naam Tycho lazen hihi. Voor de rest nog: Stan Bas Martijn xxx
@ Sassie, de naam van mn vriend zit er tussen! Ohmama heeft de naam van mn vriend ook al genoemd Bedankt voor de namen, ik heb al een hele lijst kunnen maken. Maar nog steeds zijn er meer namen welkom.
Aage Abel Vin Axel Arne Svein Stian Zino Wibe Toon Milo Tijl Jorre Sen Abe Dest Roan Wies Jip Jaan Jans Tycho Jouk Rien Maik Jos Onno Thei Pim Tibbe Marin Adam Felte Fedor Boas Fenn Marn Tristan Mika Dante Thieme Lode Kobe Just Jard Thore Vico Birk Kick Fos Sijme Jorne Rense Abe Minne Mette Sasha Gies Jef Puck Ted Pfff... volgens mij heb ik bijna alle bestaande namen gehad ondertussen