irritatie

Discussie in 'De lounge' gestart door zonnetjes, 26 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    gister gtst gemist (door kerstdiner ;) ) dus wilde vandaag herhaling van gtst zien. zou volgens gids om 12.15 uur beginnen. zet om 12.10 uur alvast tv aan, is het al begonnen. vervolgens is er om 12.20 reclame (lees: zon belspelmuts), dat heeft letterlijk (heb de klok in de gaten gehouden) tot 12.46 uur geduurd, daarna begon gtst weer en dat was om 12.57 uur afgelopen. die muts heeft gewoon 26 minuten aan elkaar vol gel.ld! en ik heb maar krap 20 minuten gtst gezien. :evil:

dit wilde ik ff kwijt, maar dit kan zo mn stemming omlaag halen he!

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    O zo irritant is dat! Ik ben blij dat ik het niet meer volg, maar toen ik The bold and the beautifull nog volgde, dacht ik ook soms van : ik kijk het overdag wel even.

Sjeeeeeeessss....de aflevering zelf duurde krap 20 minuutjes met daartussen inderdaad makkelijk zo'n 25 minuten GEL*L. Ben je gelijk bijna een uur verder!

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ja en zo heb ik in het verleden weleens het einde gemist, dan stelde ik het in voor de volgende dag. door dat gel.l, duurde het langer dan dat ik had ingesteld.

4. Niet meer actief

Hahaha zo irritant die belspelletjes!

En ook erg irritant als de gids niet klopt!

5. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

heb het ook niet gezien

6. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik heb het ook gezien en heb me ook groen en geel zitten ergeren!

Liefs Claudia

7. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ja die stomme belspelletjes zijn zo irritant. Vooral omdat ze maar door en door blijven gaan over een spelletje waarvan ik het antwoord na 1 sec al wist :(

8. Ik ben zo blij met mn harddiskrecorder, kan er gewoon makkelijk voorbij zappen.

Groetjes Jelske

9. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Haha, nou zeg precies dit hetzelfde is mij dus ook overkomen. Zò n stomme belspel muts die de grootste gedeelte van de tijd voll*lt...

Grrrr... kan me je frustratie hèèl goed voorstellen hoor Zonnetje... Gedeelde smart is halve smart ;)

Deel Deze Pagina