iemand een leuke suggestie voor een jongensnaam bij Ilse en Esmee. Geen top 20 naam en geen lange naam.
Misschien stom, maar het lijkt me leuk om een naam te namen die ook met een klinker begint, omdat Ilse en Esmee dat ook doen, maar dat hoeft natuurlijk niet per se. Ilse, Esmee en Arjen Ilse, Esmee en Alex/Alec Ilse, Esmee en Aron Ilse, Esmee en Arthur Ilse, Esmee en Odin Ilse, Esmee en Olaf Ilse, Esmee en Oliver Ilse, Esmee en Onno Ilse, Esmee en Oscar Ilse, Esmee en Owen Iets als Luuk of Daan of Thijs vind ik ook erg goed erbij passen, maar ja, die namen zijn wel redelijk/erg populair. Koen vind ik ook erg leuk.
Ilse, Esmee en Jonne Ilse, Esmee en Niels Ilse, Esmee en Leon Ilse, Esmee en Jens Ilse, Esmee en Stijn Ilse, Esmee en Dion Ilse, Esmee en Thijmen Ilse, Esmee en Timo Ilse, Esmee en Marijn Ilse, Esmee en Yorick Ilse, Esmee en Jochem Ilse, Esmee en Jurre Ilse, Esmee en Melle Ilse, Esmee en Loek
zijn er nog niet uit, zie er veel leuke namen tussenstaan maar die zitten dan al in de familie helaas. Heb zelf iets van chris, niels maar zijn nog niet overtuigd.
o en dat met die klinkers dacht ikzelf ook maar ben daar nog geen echt super naam voor ons tegengekomen. Als nummer twee een jongen was hadden we voor niels gegaan, ook omdat hier de naam ilse "inzit"
Ilse, Esmee en Bart Ilse, Esmee en Bas Ilse, Esmee en Joost Ilse, Esmee en Rick Ilse, Esmee en Cas Ilse, Esmee en Mark Ilse, Esmee en Joep Ilse, Esmee en Job Ilse, Esmee en Gijs Ilse, Esmee en Teun Ilse, Esmee en Rens