wij hebben nog alle tijd om namen te verzinnen maar voordat ik zwanger ben geraakt hadden we de naam Lise op 1 staan. nu ben ik toch wel bang dat ze gepest wordt met de naam en slaat de twijfel toe. welke naam vinden jullie mooier en zijn er ook toevallig mamma's die dit lezen en een dochter hebben met de naam Lise en wat zijn jullie ervaringen? dus Leah of Lise?
Hoe zou ze gepest kunnen worden met die naam dan? Kon zo even niets verzinnen. Ik heb deze naam ook in gedachten en dan uitgesproken als Liese
Ik vroeg me ook af waarom ze gepest zou worden? Maar ik vind Leah mooier, Lise vind ik iets te liefjes.
Ik begrijp niet onmiddellijk waarom ze gepest zou worden met de naam Lise. Ik vind het wel een leuke naam. Leah [leeja] vind ik niet mooi maar ik vind hem wel mooi op z'n engels [lieja] en mooiere schrijfwijze als Liyah
Absoluut Lise! Een prachtige naam en ik kan geen enkele reden bedenken waarom ze gepest zou kunnen worden.
het is in ieder geval al een goed teken dat jullie niet weten waar ze mee gepest kan worden hetgene waar ik bang voor ben is dat ze vieze Lise gaan zeggen want dat gebeurde vroeger ook bij een meisje uit de buurt die Lies heette. oh ja, ik wil Lise uitspreken als Liese en ik ben gewoon echt verliefd op deze naam dus als het een meisje gaat worden dan hebben we een naam
Lise is prachtig! Een hele mooie naam. Leah uitgepsproken als Lieja ook maar dan gaat mijn voorkeur alsnog uit naar Lise.
Leah! Maar ja, heet zelf zo (zonder de h) vind het altijd wel een prettige naam; komt niet heel veel voor, maar iedereen kent het wel, begrijpt het en kan het uitspreken. Ook internationaal nooit problemen... Mensen kunnen het stoer of wat schattiger afkorten (Leetje of Lé) en het is een nette naam als je alweer volwassen bent! Maar Lise vind ik ook mooi, denken we aan als afkorting van Elizabeth als we nog een meisje krijgen!
Leah vind ik echt heel mooi! En ik dacht bij het pesten dat je het dit bedoede: Vieze liese zit te piese! Ah joh kinderen bedenken altijd wel wat!
Lize, hele mooie naam! Leah vind ik niet mooi, Lea zonder de H vind ik leuker dan. Wat vind je van Pia?
Ik vind Lise en Leah allebei heel leuk. Als ik echt moet kiezen denk ik dat ik Lise toch net iets leuker vind. Komt niet in bij op dat dat nou een naam is om mee te pesten.