Ik (patrick) open er toch maar even een apparte topic over, Ik vind het best wel interesant wat iedereen nou zn beetje verdient in deze dure jaren. Mischien is het het makkelijkst om het zo neer te zetten? - 26 jaar - Grafische sector, ( keyoperator ) - BRUTO: 1715 euro - NETTO: weet ik dus nog niet - 36 uur - vaste lasten: 1200 euro - schulden: 2000 Je hoeft natuurlijk niet alles in te vullen maar het lijkt mij wel grappig om dit is te vergelijken met andere huishoudens, want het is en het blijft een beetje een taboe natuurlijk..
24 jaar - Financiele dienstverlening - BRUTO: 2200 - NETTO: weet ik dus ook nog niet - 40 uur - vaste lasten: hou ik liever voor mezelf - schulden: geen, behalve hypotheek dan
haha, altijd te weinig toch. Je moet niet vragen wat je verdient, maar wat je krijgt. IK verdien altijd meer dan ik krijg
26 jaar - Financiele dienstverlening - BRUTO: nu nog 1750 euro, maar mijn salarisbespreking komt nog in januari - NETTO: nu 1350 euro - 40 uur - vaste lasten: 1300 euro - schulden: geen, behalve hypotheek dan
hihi typisch dat mensen altijd zo geheimzinnig doen over hun verdiensten. Ten eerste is bijna iedereen anoniem op dit forum (op de mensen met albums na) en ten tweede: wat maakt het uit?
Ik vind dit ook onzin, waarom zou je uberhaupt willen weten wat iemand verdient!? Het heeft bij mij helemaal niets met geheimzinnigheid te maken, maar wat kan het je schelen, mij interesseert het echt geen bal! Enneh, ik verdien op het moment helemaal niets, ben huismoeder haha, heerlijk hoor!
Haha, wat een verschillende meningen allemaal..... Ik ben hier wel in geinteresseerd, vind het wel leuk om te weten wat anderen verdienen. Gezondheidszorg Netto: 1100-1200 (wisselt i.v.m. onregelmatige diensten) Mijn partner werkt ook en verdient meer dan mij. Ik werk 28 uren per week vaste lasten: heb ik niet uitgerekend, maar best veel vind ik zelf (we hebben een koophuis, 2 auto's, 2 motors etc etc) Schulden: Hypotheek en mijn partner staat 2000 in het rood.
Ik zal hier ook niet neerzetten hoeveel onze inkomsten zijn alleen al omdat ik hier niet meer zo anoniem ben, heel veel bekende dames hebben zich bijgevoegd op t forum en ik zal dat zo in real life ook niet aan de grote klok hangen. Kan wel vermelden dat wij prima kunnen rondkomen, hebben een autootje en 2 motoren en geen schulden..en ach je leeft naar hoeveel je hebt niet dan?
- 22 jaar - verzorgende IG - NETTO: 1000 (wisselt erg ivm onregelmatige diensten en weekenden en feestdagen) - 24 uur - vaste lasten: denk zo'n 1300 ongeveer. - schulden : geen, behalve hypotheek. me vriend werkt gewoon fulltime en heeft een auto van zijn werk.
- 26 jaar - Hoofdagent politie - Netto: 1900 - Bruto: wisselt erg ivm onregelmatige diensten en weekenden - 36 uur - vaste lasten: denk zo'n 1200 ongeveer. - schulden : geen, behalve hypotheek Mijn man werkt ook fulltime 36 uur en verdiend ongeveer net zo veel denk ik. Besteed hier eigenlijk nooit zo veel tijd aan! Groetjes Ivana
Hoi hier dat van mij dan: Ik werk als schoonmaker Maandag en vrijdag en de rest Dinsdag woensdag en donderdag loop ik stage op een basisschool. Wat ik verdien is genoeg om mijn rekeningen van te betalen. Ik verdien als schoonmaker 400 euro, Ik draag op het moment wat minder bij dat komt door mijn studie. Ik heb geen schulden. jennie72
- 29 jaar - Beleidsmedewerker - Netto: 1850 - Bruto: 2900 - 36 uur - vaste lasten: volgens mij zo'n 1400 euro - schulden : geen, behalve hypotheek Maar ja, ga straks minder werken, dus ook minder verdienen..... Ach waarom moeilijk doen over wat je salaris is. Ik leer juist veel door de gegevens van anderen, want dat maakt soms mijn onderhandelingspositie ook sterker!
- 27 jaar - netto: 1800,- -bruto: geen idee -36 uur -vaste lasten: iets van 1000 euro - geen schulden, behalve hypotheek
- 31 jaar - projectmanager - netto: 2400 -bruto: +/- 4000 - vaste lasten: 2000 (samen dan!) - geen schulden, behalve hypotheek
- 25 jaar - obejectleidster schoonmaak. - netto 1350 euro. -38 uur. - vaste lasten +/- 1500 euro - Schulden- geen behalve hypotheek dan. Vriendlief verdient zo'n 200 euro meer als ik dus we kunnen aardig rondkomen in de maand.
Ik vind dit wel een leuk topic eigelijk - 27 jaar - begeleidster gehandicapten - Bruto rond de 1835 (ik werk nu 32 uur), Bruto fulltime (36 uur) is 2062. In april 2007 wordt mijn bruto fulltime salaris 2147, voor 32 uur is dat dan 1910 euro. - Netto nu 1320 euro (voor 32 uur), in april 2007 netto 1368 (voor 32 uur) - vaste lasten rond de 1000 euro - geen schulden, alleen een hypotheek.