De titel zegt het al. Manlief en ik komen er maar niet uit. Welke van deze 5 namen vind jij het leukst? Graag even stemmen, bedankt!
Ruben gestemd, al vind ik Noud ook erg leuk! Maar ik zou gaan voor wat langere namen bij Phileine. Floris, Benjamin, Olivier, Pieter...
Ja klopt, ik kom telkens met langere namen aan maar mijn man vind Tim Tom leuk etc en dat vind ik helemaal te kort! Daarnaast hoeven de namen niet echt persee bij elkaar te passen vind ik, het zijn zelfstandige personen later en stellen zich dan niet voor als Tim, broertje van Phileine
Marijn hadden we als jongensnaam bij onze dochter, dus mijn man ging er vanuit dat deze kleine man Marijn zal gaan heten. Maar toen las ik dat het ook een meisjesnaam is en toen vond ik hem niet meer zo leuk heb niet meer het gevoel erbij wat ik wel had bij die naam tijdens de zwangerschap van mijn dochter
En eigenlijk heb je daar ook gelijk in natuurlijk! De namen hoeven niet persé bij elkaar te passen. Ooooh dan vindt jouw man zeker ook Bram leuk. Die van mij kon bij de eerste alleen maar Bram bedenken, maar ik hou meer van langere namen 😒
Ik vind Noud het mooiste bij Phileine. Juist omdat Noud kort en krachtig is. Phileine & Noud. Ja, erg mooi!
Ik heb marijn gestemd al vind ik merijn leuker. en anders ruben. midas doet meenken aan die wolf uit de donald duck.
Ik vind Midas echt het leukst. Marijn is opzich ook een leuke naam, maar samen met Phileine vind ik t niks. Omdat het rijmt en toch ook net niet.... Nee, dat vind ik niet zo mooi.
Vigo is leuk maar betekend oorlog. Midas heel leuk, maar toch te wolfachtig door Donald Duck. Dan zou ik Milas doen. Ik heb op Ruben gestemd
Noud(mooier Naud) vind ik de leukste naam maar Phileine en Ruben vind ik weer het beste bij elkaar passen.
Vigo betekent strijder.....geen oorlog En ik lees geen Donald duck dus dat scheelt nooit geweten dat daar een wolf Midas heet.