tussentijds een bloeding?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Polletjepiek, 27 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Beste verloskundige(n)
    Het is nu bijna 12 weken dat ik middels een sectio ben bevallen van een gezonde dochter. Met haar gaat alles heel goed!!
    Ik heb een vraag en hoop dat jullie mij daar antwoord op kunnen geven:
    2 weken na de bevalling ben ik weer met de pil begonnen(ik gaf toen al geen borstvoeding meer), volgens onze huisarts kon ik dan gelijk weer met de pil beginnen en die was dan ook gelijk veilig. Na 6 weken controle bij de gynaecoloog gehad, allemaal prima. De kraambloeding heeft ± 7 weken geduurt. De 1e stopweek viel nog tijdens de kraambloeding. Pas toen de kraambloeding helemaal over was hebben mijn vriend en ik weer gemeenschap gehad. De 2e stopweek is inmiddels ook al weer voorbij. Afgelopen woensdag ben ik met de volgende strip begonnen, allemaal zoals het hoort zeg maar.
    Maar nu had ik vanmorgen wat bloedverlies, is dit normaal? Ook heb ik af en toe een wat zwaar gevoel in de buik, kan dit nog door de keizersnede komen?

Met vriendelijke groet,

Saskia

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi saskia,

JE cyclus kan ondanks de pil toch nog een beetje rommelig verlopen na het krijgen van een kindje. Gewoon de strip afmaken, waarschijnlijk zal het de volgende keer niet meer gebeuren is dit wel zo, overleg dan even met je huisarts het kan zijn dat de pil niet zwaar genoeg is voor jou cyclus. Maar geef je lichaam even de kans om te wennen.
    Het zware gevoel kan van de menstruatie komen, je baarmoeder word dan iets zwaarder maar doordat je net bent bevallen zijn je banden nog wat opgerekt waardoor je het wat beter voelt. Kan geen kwaad!.

Nog van harte!!

Imke

Deel Deze Pagina