Goede dag voor iedereen. Ik heb een vraag, of is er iemand hier mee bekend. Ik heb mijn spiraal (mirena) laten verwijderen, drie dagen later was ik ongesteld 29 augustus, dat duurde 6 dagen dagen. Ik was dus op 4 september klaar. 6,7 en 8 september had ik geslachtsgemeenschap met mijn vriend. Gisteren 19 septemer kreeg ik wat bruine afscheiding, en vandag weer maar dan donkerbordeau en bij het afvegen na plassen was er ook wat slijm. Ik weet nu niet wat ik er van moet denken. Had mijn menstruatie rond 29 september verwacht. Zou het kunnen zijn dat ik tog zwanger ben? Of word ik toch ongesteld? Ow en 14 september had ik ook geslachtsgemeenschaap, maar hij is toen niet in mij gekomen maar had wel gelijk na zaadlozing binnen gedaan. Ja sorry, voor zo veel ditails, maar wil het goed uitleggen. Ik heb wel symptomen maar die heb ik ook wanneer ik ongesteld moet worden, behalve dan dat ik heel moe ben. Miselijk ben ik niet en in de zwangerschap met mijn twee kinderen was ik het ook niet. Mijn kids zijn 13 en 10 is dus al lang geleden dat ik dat zwangere gevoel ben vergeten. Hoop dat iemand advies heeft voor mij. Groetjesss
Naar aanleiding van je verhaal verwacht je inderdaad rond 29 september je menstruatie dus dat is over 9 dagen. Je zou zwanger kunnen zijn maar dat is op dit moment nog niet te zeggen. Mocht je rond de 29e niet ongesteld worden zou je een test kunnen doen. Maar het is ook heel goed mogelijk dat je cyclus nog wat onregelmatig is na het verwijderen van het spiraal. Hou dit dus ook even in je achterhoofd. Groetjes Gea
Gea, Ik wil je bedanken voor je antwoord. Ik zal maar afwachten tot 29ste. Bedankt, Groetjes, Juanita