Heel het internet afgestruimd , genoeg trailers gezien maar nergens geen datum ! Ben zwaar aan het afkicken van de 3 boeken en ben wel benieuwd naar de film
ALs hij komt duurt dat zeker nog wel een jaar denk ik... Heb de boeken gelezen vond ze geweldig maar ik denk dat de film echt een afknapper wordt omdat iedereen iemand anders in zijn hoofd heeft.
Ze zijn fanmade. Oftewel stukjes van andere series/films geplakt en geknipt tot één geheel Er zijn daarom ook verschillende "trailers" met verschillende acteurs online.
Dus worden er trailers op het net neergegooid die niet echt zijn maar vernoemt zijn naar de boeken , verhaallijn hetzelfde ect ect? Schiet me maar lek en ja ben blond maar dit snap ik niet haha
He bah dus mensen lekker maken met dooie mus Heb alleen 2 trailers gezien met dat meisje van de Gillmore girls ( Rory) en die gast van Twillight ( ?) dus dacht serieus dat het echt was
En als je goed oplet; er wordt nergens écht gepraat tussen de acteurs Beelden dat ze zogenaamd samen in beeld zijn zijn altijd zonder gezicht.
trailer is idd niet officieel maar dit ziet er toch wel erg lekker uit Wat mij betreft worden dit de definitieve hoofdrolspelers! de film zou volgend jaar pas uit komen https://www.youtube.com/watch?v=8alHdlpA9Mw&feature=player_embedded
ik had nog maar 1 trailer bekeken. het rare is, ik heb het boek nog niet gelezen en vroeg aan mn vriend of hij het wou downloaden, zegt hij even later tegen me dat de film er ook al op staat en deze gedownload heeft, ik vond het al raar omdat defilm niet uit is, waarschijnlijk zal hij dan wel een trailer ofzo gedownload hebben
Ik hoop alleen maar dat het een complete film word van alle 3 de boeken, en niet per boek 1 film. Afwachten maar!