Omdat het ook de goede bacterien dood. En het veranderd de zuurtegraad. Krijg je grote kans op schimmels en urineweginfecties.
En ik zeg niet dat iemand nu meerdere malen moet gaan spoelen met dettol he, lijkt me niet heel fijn. Maar het is echt niet dat het enorm verschrikkelijk zal zijn voor je vagina voor 1 keer.
Weet dat het een serieuze vraag is. Maar ergens erger ik me er aan. Je moet hier niet zijn met je vraag maar bij je behandelaar. Als je altijd hier maar mee bezig ben, ben je volgens mij niet gelukkig je zorgen maken om de dingen die andere mensen niet eens zouden bedenken. Je denkt te en te veel na. Morgen meteen je behandelaar weer bellen. Het lijkt tot nu toe niet te helpen. Sorry als ik bot over kom. Wilde van alles zeggen maar doe het verder maar niet. En terug te komen op je vraag ik denk echt niet dat je nu ziek gaat worden.
Het zal vast geen chloor zijn wat je in de plee flikkert maar zoek die 2 eens los van elkaar op kan niet goed zijn voor je binnenkant
ja maar die 2 kun je niet los van elkaar van elkaar halen want dat is totaal iets anders. Het is niet eens giftig.
Omdat het zo is. Mensen in de zorg mogen mensen niet eens meer wassen met zeep laat staan met dettol.
Dat klopt niet. Iedereen kan ziek worden en ook volwassenen kunnen er aan overlijden. Het is als ik me het goed herinner een bacterie die ook veel voorkomt op producten en zelfs gewoon in de natuur. Er is alleen niet een heel grote kans dat je besmet raakt. Ik denk dat TS eerder gevaar loopt haar weerstand te verslappen door te veel te stressen.
Ik zal proberen niet 'bot' te reageren (hoewel je zelf al aangeeft dat je overdrijft, dus ik weet niet welk soort reakties je verwacht): Ik begrijp werkelijk waar niet waar je je druk om maakt. Ik denk dat ieder 'normaal' denkend mens inziet dat er niets is om je druk over te maken. Als je uit bent op reakties van mensen die hier serieus en meelevend op ingaan kun je deze wellicht beter zoeken op een forum voor mensen met smetvrees/hypochondrie o.i.d. Maar of je daar nu werkelijk baat bij zal hebben is de vraag...
Meid, klote he, hypochondrie? Ik heb net ook gehad. Is heel heftig. Zoek goede hulp. Dat is belangrijk.
hahaha hoe serieus denken jullie dat ik dat meen van de dettol? En voor medische adviezen kan je beter naar de dokter gaan dan wat de dames hier zeggen.
Je moet niet gek staan te kijken als iemand je advies opvolgt hahahah Een knipoog erachter had al wat ander gekeken