Ik heb nog wat alcohol 70% staan misschien wil je die gebruiken? Nee sorry moest wel lachen maar denk dat het probleem niet de listeria is maar een heel groot ander probleem en denk wel dat je daar hulp voor moet zoeken. Misschien ook wle makkelijk gezegd maar ik kan me niet voorstellen dta dit je echt bezig kan houden, zet alles eens op een rijtje onder elkaar voor jezelf dan moet je toch ook zien dat dit vreemd is?
Verdun het middel eerst met water (meestal 1 deel lotion in 30 delen water) en breng het op de huid met een watje of schoon doekje. Vermijd contact met de ogen en laat het middel niet in de mond of neus komen, in verband met mogelijke irritatie. Als het toch in de ogen komt, spoel de ogen dan direct uit met water. dus NOOIT in je vagina spuiten, ook niet voor 1 keer, ook niet verdund..... kan je nog beter een paar listeria beesies hebben rond zwemmen in je poes dan dat je straks in vuur en vlam staat van onder en dan naar de huisarts moet met 3 antischimmelkuren en een AB kuur
Ts, misschien is het een idee om met een professioneel iemand over jouw probleem te praten? Want dat je die hebt is overduidelijk. En dat is helemaal niet erg, doe je vast niet expres maar ik denk dat een professioneel iemand je serieuzer zal nemen dan iemand die totaal geen verstand heeft van hypogondrie/smetvrees en daardoor dus inlevingsvermogen mist (wat jammer is maar misschien ook wel begrijpelijk als je niet weet hoe heftig zo'n stoornis kan zijn) en er graag grapjes over maakt.
Het is zelf zo dat bij het doorgeslikken je je kindje niet mag laten braken ivp met branden van de luchtpijp etc etc...
Denk dat ik dat ook maar eens ga doen, die van mij zegt dat hij altijd trek krijgt in vis als tie me ruikt ... Oooooow fuck nee, ik heb toen ook zalm gegeten ....
Seriously? Echt dettol in je doos, ik zou er nog eerder een dooie zalm in stoppen! Dettol is sowieso slecht, haalt de beschermlaag van je huid weg, doodt de goede bacteriën ook. Je vagina met zeep wassen is heel slecht. Dettol is dan nog 10x erger. Nee hoor ik zou me niet druk maken. Als je jeuk krijgt of zo is het een ander verhaal, maar ik denk dat het wel losloopt.
Helemaal mee eens. Wat een flauwe reactie's zeg! Zo zie je maar weer dat je op zo'n moment niet serieus genomen wordt door anderen. Raar hoor, terwijl je sommige wel serieus ziet reageren als iemand kampt met paniekaanvallen terwijl dat net zo onrealistisch is. TS; idd hulp zoeken en als je die al hebt leg dit daar dan neer. Iets in je weet wel dat het ontzettend vergezocht is, maar je negatieve gedachten brengen je aan het twijfelen waardoor je aan je angst toegeeft.
whaha sorry hoor, hier moest ik toch wel om lachen. Daarbij als ik zie hoe dettol schoonmaakt zou het niet in mij opkomen om dat daar in de buurt te doen
dat dacht ik ook... we zeggen juist dat je dat niet moet doen.. ja en nu wordt er even een grapje over gemaakt... beetje luchtigheid mag toch wel
Ja klopt helemaal hoor, misschien overdrijf ik een beetje sorry hiervoor over de luchtigheid val ik ook niet hoor. Maar de serieuze reactie van de eerste die dettol aanraadt om de volgende dag te zeggen dat het een grapje is is niet wijs. Sorry hoor, maar ts had dit waarschijnlijk wel serieus genomen als ze daar geen rubbertje of zo had zitten (kom niet op de naam) En zo was er nog een reactie, maar diegene kan wel meeleven met iemand die paniekaanvallen heeft. Allebei is niet realistisch.
daar ben ik het mee eens zeker als je last hebt van "dat'' probleem is het niet handig dat soort opmerkingen te maken. vandaar dat ik zei misschien volgende keer een smilie gebruiken om het wat luchtiger te maken...
Tsjonge jonge, alleen omdat ik geen smiley erbij heb gezet, ben ik niet goed wijs? Je kent mij niet je weet niet wie ik ben. En dan nog heb je wel heel snel je oordeel klaar. En dat is nu net waar ik niet van hou, oordelen, veroordelen en invullen voor een ander. Sorry hoor het is internet, neem je dan alles voor 100 % serieus wat erop gekwakt word? ( en dan bedoel ik mijn opmerking over dettol) . en ieder wel denkend mens leest toch wel een gebruiksaanwijzing of waarschuwing op een verpakking. ? Of vul ik nu in voor een ander????