idd! Bedoelde je die vis die besmet was met salmonella wat op het nieuws was? dat was zalm en dat zal nu wel helemaal uit de roulatie zijn.
Pff mensen.. er waren hier mensen die zeiden dat je dan net zo goed chloor in je doos kon stoppen of zoals jij zegt een dooie zalm.. Jullie doen net alsof verdunde dettol zwaar giftig is. Nee ik spuit het niet in mn doos maar mensen moeten niet zo panisch doen over dettol. Je krijgt ook echt geen urineweginfectie wanneer je je vagina een keer zou spoelen met verdunde dettol want dat is weer een heel ander vlak. Reageerde alleen even op die panische reacties. Ik zou liever mn vagina een keer spoelen met verdunde dettol dan met een stuk zeep.
Je moest eens weten wat verkeerde troep allemaal kan aanrichten. Vroeger als kind heb ik mn blaas een aantal keren moeten laten doorspoelen (dat is een hel!) omdat mn moeder (onbewust natuurlijk) goedkope/verkeerde troep in mn bad spoot.
Geloof me, er zitten hier heel veel weirdo's op zp die zulke opmerkingen dus echt voor echt aan nemen, dus ja die smilie is zeker hier op zp Heeeeeeel belangrijk.
ja balen maar eigenlijk nog nooit van gehoord, of het moeten wel hele chemische dingen zijn geweest in grote hoeveelheden. Vrouwen wassen trouwens ook weleens van onder met verdunde dettol bij ontstoken hechtingen.
Geen wijs antwoord dan. Ik ken jou idd niet. En dan nog was er wel een smiley bij, dan was het een sarcastische reactie. Leuk hoor! Als jij ergens mee zit en je opent een topic zou je ook graag serieuze antwoorden krijgen toch? Zo leuk lijkt het me niet om smetvrees te hebben, net zoals water angst, pleinvrees, etc etc. En je zegt het zelf, je houdt niet van oordelen, veroordelen en invullen voor een ander, maar je doet het zelf ook! Zie bv je reactie eronder
idd ik ken jou niet.. dus hoe moet ik nou ruiken of je iets wel echt bendoeld of niet.. en ik lees nergens dat je niet goed wijs bent dat verzin je jezelf nu.. en dat oordeel ook want dat heb ik ook nergens genoemd.. dus je maakt van een mug een olifant
Ik had gezegd dat ze niet wijs was. Maar dat zal wel een verschil van provincie zijn. Want ik ken het gewoon als uitdrukking, als iemand een rare opmerking maakt of ik zeg maar wat; als iemand parachute gaat springen en je dat zelf niet durft en dan zegt; je bent niet wijs dat je uit een vliegtuig gaat springen.
Dat wilde ik net zeggen, nog niet zo heel lang geleden werd je na je bevalling gewoon met je doos in een bak dettol gezet, dus zo vreemd was het niet eens maar dan nog is het natuurlijk grotendeels uitwendig. Hopelijk heeft ts inmiddels weer wat rust en alles weer "even" gerelativeerd en kan ze dit netjes bij behandelend persoon neerleggen, die dit overigens helemaal niet vreemd vinden. Good luck Ts.
Nu moet ik erbij zeggen, weet niet of het relevant is dat de vrouwelijke lijn in de familie blaasproblemen hebben. En ik weet nog dat mn moeder goed op dr falie kreeg van de uroloog die mij behandelde. Iig zat de blaas vol met troep van het badwater. Toen ik bij de oudste een totaal ruptuur had na de bevalling moest ik trouwens in de groene badedas gaan zitten.
dettol in je doos, een dooie zalm in je doos en een kale kip die advies heeft gevraagt whahaha ja idd NIE WIJS haha
Uit het eerste bericht van TS kan ik niet opmaken dat ze smetvrees heeft. Moet ik dan eerst voordat ik een antwoord geef gaan kijken naar eerdere berichten van TS of ik daaruit kan opmaken dat ze ïets "mankeert"? Nou dan ben ik wel een jaar zoet met 50.000 leden om te kijken wat ze eerder hebben gepost. En nu ben ik het zat, en ja ik loop weg omdat ik inderdaad geen zin meer in heb om er op door te gaan.
Och heb ik dat ook al verkeerd verwoord? Uit haar tekst kun je opmaken dat het een serieuze vraag van haar is toch? Waarom dan een sarcastische reactie?