hallo, ons zoontje is 3 maanden en heeft sinds een weekje weer krampjes lijkt wel. halverwege de fles begint hij te spartellen en zich af te zetten en word onrustig en begint te huilen. wat zou dit kunnen zijn ik dacht aan krampjes maar weet het niet zeker. hij drinkt uit een difrax fles met m speen en krijgt jbpm door zijn voeding heen.
Hoi, Kan het misschien zo zijn dat de dikkere voeding er voor zorgt dat je zoontje te veel moeite moet doen voor het drinken? Een andere speen kan dan misschien een optie zijn. Groetjes Eveline
hoi, hij krijgt al een m speen en hij doet 15 min over zijn fles en dan is hij dus nog niet leeg. hij begint nu ook steeds minder te drinken en zit echt me me handen in het haar. het cb weet het ook niet. wat moet ik nu doen?
Hoi! Wat voor voeding krijgt Finn nu en krijgt hij dit al lang? Heeft hij, naast de krampjes en het slechte drinken, nog meer klachten? Hoe lang krijgt hij het jbp meel al door de fles? Groetjes Linda
hallo, finn krijgt 150 cc water + 5 schepjes friso 1. hij krijgt deze voeding al vanaf zijn geboorte. we zijn sinds een aantal dagen gestopt met het jbpm omdat hij het niet door speen s heen kreeg en speen m ging weer veel te snel. hij lijkt nu wel wat beter te gaan met de krampjes en de flesjes gaan nu bijna op. wij gaven het jbpm omdat hij vaak oprispereingen had en ook wel veel spuugt het lijkt nu beter te gaan we kijken het nog een paar dagen zo aan. anders weet ik het ook niet meer.
Hoi! Dat is inderdaad wel gek. Misschien dat de krampjes kwamen doordat hij door de M speen iets te snel dronk, dat zou kunnen. Hoe is het nu met het spugen nu je geen jbp meel geeft? Hopelijk blijft het beter gaan, anders horen we het wel! Groetjes Linda