hey, ik ben benieuwd hoeveel koffie jullie per dag drinken. ik heb het tot nu toe 18weken volgehouden om 1 kop per dag te drinken en 1 kop thee, maar sinds 2 dagen moet ik echt 's middags ook een bakje koffie hebben. vind dit wel erg jammer eigenlijk. bij mijn vorige zwangerschappen heb ik dat ene bakje wel volgehouden tot na de bevalling.
Op het moment lust ik het nog niet echt, maar als ik het straks wel weer lust, gewoon 2 kopjes. Zoals ik normaal ook doe. Thee vind ik nu niet te drinken, dus ik drink water of ijsthee.
Ik drink veeel koffie, haha. Maar tijdens mijn zwangerschappen beperkte ik het tot 1-2 kopjes per dag.
Tijdens de zwangerschap 2 kleine kopjes per dag. Vorige zwangerschap decafe, maar dat vond ik echt niet lekker. En ik word ook niet wakker zonder koffie. Normaal gesproken drink ik niet zwanger zo'n 4/5 kopjes per dag.
geen, want ik word er misselijk van maar anders zou ik 1 á 2 koppen per dag drinken. Voor mijn zwangerschap zat ik op 4 á 5 koppen per dag.
1-2 kopjes per dag, voor ik zwanger was denk wel 5-6 kopjes! Maar ik moet zeggen dat de trek naar koffie wel steeds minder wordt en dat ik uiteindelijk met gemak naar 1 per dag ga.
1, soms 2 per dag, maar dat deed ik voor de zwangerschap ook zo. Ben gevoelig voor cafeïne. Nu drink ik ook 1 kop groene thee jasmijn zo om de dag, heerlijk vind ik dat!
Als ik werk 2 senseokopjes als ik niet werk meestal geen. Thee drink ik veel maar dan wel de rooibosvariant.
In het begin kon ik de koffie echt niet ruiken of drinken. Pas in mijn 3e trimester begon ik weer koffie te drinken, maar nu alleen nog 's ochtends soms. 's Avonds drink ik dan een kopje thee... verder gewoon water. VOor mijn zwangerschap dronk ik denk 4-5 kopjes per dag.
Voor mijn eerste zwangerschap dronk ik ongeveer 15 kopjes koffie per dag (haha, koffie verslaafd ). In mijn zwangerschap beperkt tot 2 A 3 kopjes. Daarna dronk ik ongeveer 5 A 6 kopjes per dag. Deze zwangerschap 0 per dag want ik lust het niet meer. Hoop zo dat ik na mijn zwangerschap weer van mijn kopje koffie kan genieten