Ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad. Ik ben daarna na de gynaecoloog geweest omdat de verloskundige zag dat er nog een klein restje was blijven zitten. 3x in het ziekenhuis geweest en het zag er elke dag beter uit. De laatste keer zei de gynaecoloog dat er nog maar zo weinig zat dat dit vanzelf weg zou gaan. Nu 1,5 week later heb ik nog steeds bruinige afscheiding. In het begin was het echt meer als een ongesteldheid en ook helder bloed, maar het werd steeds minder eigenlijk en nu nog bruine afscheiding. Is het nodig om terug te gaan naar de gynaecoloog of verloskundige om te kijken of alles weg is, of is dit normaal. En hoe lang kan en mag het duren voordat dit stopt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes
Hoi Irene, Vervelend dat het mis is gegaan joh. Die bruine afscheiding is heel normaal. Dat is oud bloed wat je lichaam nog wel een paar weken kan afscheiden. Dit is nog het laatste beetje wat je baarmoeder aan het opruimen is. Het wordt elke dag een beetje minder. Dus geen zorgen. Groetjes Brigitte