Heel erg veel pijn ''daar beneden''

Discussie in 'Gezondheid' gestart door babyke, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hoi.

Ik heb sinds 2 weken erg veel last van steken in en rondom mijn vagina.
    Ik heb dit nog nooit gehad en weet dus helemaal niet wat het kan zijn.Vooral s'nacht is het toch wel erg pijnlijk.Vooral als ik moet opstaan om te gaan plassen.Ik moet dan echt even flink op mijn tanden bijten zodat ik niet een traantje laat.
    Vandaag heb ik een heel stuk gewandeld en bij thuiskomst ging ik even op de bank liggen om uit te rusten,als ik dan te lang lig begint het weer.
    Soms als de beeb aan het bewegen is krijg ik ook pijn in mijn onderbuik,hiervoor deden de bewegingen nooit pijn.
    De laatste keer bij de verloskundige zei ze dat de kleine wel erg dicht tegen mijn schaambeen ligt,maar dat ze nog niet was ingedaald.

Iemand ook deze pijn (gehad)?

2. Seth

Seth Niet meer actief

ik denk dat je bedoelt... net alsof iemand met een mes in je muts steekt...
    (beetje plat uitgedruk, maar zo omschrijf ik het...)

heb het de eerste zwangerschap gevraagd... en deze zei dat het ook een vorm van bandenpijn was....

gezien je banner zou het ook wel eens kunnen zijn dat je guppie Nu wel wat aan t indalen is... sommige zijn daar wat vroeger mee... en dit geeft ook soms vervelende pijntjes...

3. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ik heb op google gezocht naar indalingspijn,ik kwam daar wel vaak dezelfde klachten tegen.Misschien is de beeb inderdaad aan het indalen dan.
    Ik heb nu net een paracetamol geslikt want heb nu echt heel erg veel last.Ik wou net opstaan om naar het toilet te gaan en kreeg echt een verschrikkelijke steek zeg :(.
    Het is echt hoe langer ik stil lig hoe erger de pijn.

4. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    ik denk dat we het zelfde hebben,omdat ik snel weer ebn zwanger geworden is het weker zeggen ze gewoon bekkeninstabiliteit!
    dat is wat mij wordt vertelt als je te lang hebt gelegen en ik heb het ook in de nacht erger omdat je lichaam dan tot rust komt en de dag verwerkt:(
    maar fysio kan helpen ga daar ook maar s achteraan...sterkte ermee

5. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb hetzelfde en we zijn ongeveer even ver. Het zijn echt hele felle steken. Hier heeft het wel met het indalen van de beeb te maken. De één heeft er meer last van dan de ander en schijnt wel vaker voor te komen rond de 31 weken.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ja hier ook altijd veel last bij het bekken en schaambeen. Soms kan ik niet eens lopen en moet ik even wachten voordat ik weer verder kan.

Helaas wel normaal.

Maar je kunt altijd even naar de fysio. Misschien hebben ze oefeningen voor je.

7. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    gisteren heb ik express een hele dag alleen maar geluierd,en heb geslapen met een kussen tussen mijn knieen.
    Nou heb afgelopen nacht voor het eerst weer eens door kunnen slapen :p.
    En had ook geen pijnlijke steken als ik op moest staan om te plassen.Het was wel wat gevoelig maar niks vergleken met eerst.

Dan zal het wel niet door het eventuele indalen komen denk ik.

Ik moet volgende week weer naar de verloskundige zal het er dan weer eens over hebben.

Deel Deze Pagina