Kaakchirurg

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Phantasia, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantasia

Phantasia Lid

22 aug 2007
    41
    0
    0
    Hellevoetsluis
    Ik heb sinds een paar dagen last van mijn verstandskies, nu had ik as donderdag een afspraak om hem te laten verwijderen. Alleen belde ik net de kaakchirurg om te melden dat ik zwanger zegt ze dat je de 1e 3 maanden van je zwangrschap de verstandskies niet verwijderd mag worden ivm de verdoving wat schadelijk is voor het vruchtje.

Alleen ik heb onwijze pijn en mijn wang is onwijs dik, wat kan ik het beste doen.. 3 maanden uitzitten, of en andere kaakchirug zoeken. Kan ik gewoon pijnstillers slikken wat is jullie advies...

Alvast bedankt x

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi phantasie,

Tandartsen zijn inderdaad erg huiverig en willen graag wachten tot na de 12 weken. Maar dan moet je nog 6 weken wachten! De kans dat je door de verdoving een miskraam krijgt is ontzettend klein maar het is meer dat je voor jezelf dit goed moet beseffen stel dat je je kies laat verwijderen en je hebt een miskraam een week later. Kan je het dan naast je neerleggen dat het niet met de verdoving te maken hoeft te hebben?
    Maar pijn is niet fijn,. Je mag alleen paracetamol innemen!

Imke

Deel Deze Pagina