miskraam vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Partyrocker, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

hoi, ik typ even zonder hoofdletters, want mijn toetsenbord is kaduuk.

ik heb vandaag een inwendige echo gehad met precies 5 weken i.v.m. 2 kleine bloedingen. nou was daar onduidelijk een zwangerschapsring te zien, maar deze dame zei dat die de grootte had van 4 weken ipv van 5. nou maak ik me dus redelijk druk, omdat ik echt niet korter dan 5 weken zwanger kan zijn ja hooguit een paar dagen, maar zeker geen week.
    nou lees ik net dat er met 4 weken helemaal geen zwangerschapsring te zien is. pas met ongv. 4.5 week. mijn zw testen zijn nogsteeds wel knalpositief en waar de bloedingen vandaan kwamen is ook niet duidelijk in mijn baarmoeder zag alles er verder goed uit. nou heb ik volgende week een echo, maar na mijn vorige missed abortion was ik niet zo blij met de conclusie dat ik nu al een week achter zou lopen.

Kan ik nog een beetje hoop hebben of niet en moet ik idd maar afwachten op een miskraam..

groetjes.
    Denise

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi denise,

Ik snap dat je hier van schrikt. maar een week verschil is eigenlijk nog geen reden voor onrust want de celdeling hebben we niet in de hand soms staat een celdeling namelijk even stil en gaat vervolgens een paar dagen later weer ver en daarbij is een meting bij 4-5 wkn zwangerschap millimeter werk een milimeter verder zou 5 wkn zijn. DUS; het zegt nog helemaal niets! Volgende echo zegt meer! Al vind ik over 1 week wel vroeg maar voor jou zal deze week ws lang duren.

Imke

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hoi dankje voor je vlugge antwoord, alleen waren mij HCG waarden bekent en deze was 6000 :( klopt dat dan nog wel met het plaatje?

Deel Deze Pagina