Hoi meiden, Omdat ik serieus niemand ken in mijn omgeving waarbij de 2e zwangerschap goed ging (iedereen in mijn omgeving had een miskraam na hun eerste kindje), vraag ik me af of er ook mensen zijn waarbij de 2e wel in 1 keer goed ging. Er is zelfs een topic over bij "miskraam" over dat het zo vaak fout gaat de 2e zwangerschap . Ik maak me dus best zorgen, en ik vraag me af waar et aan ligt dat er zoveel 2e zwangerschappen mis gaan.. Groetjes Foxter
Ik ben nu zwanger van nummer drie, ik heb nog nooit een miskraam gehad, en was drie keer binnen notime zwanger. En dat ondanks dat de eerste met 35 jaar kwam en de derde nu met 40 jaar. Heel veel geluk denk ik ...
Nou meiden, hier word ik al wel vrolijk van Tis ook echt bizar, maar mijn moeder, 2 van mijn vriendinnen, en 2 nichtjes hebben een miskraam gehad toen ze voor de 2e keer zwanger waren. Pfff ik wil gewoon een echo met een kloppend hartje zien
Hier ook de 2e keer een goede voldragen zwangerschap. Waarom maak je je zorgen? Is er echt iets of zijn het meer de verhalen van andere mensen/onzekerheid?
Mijn tweede zwangerschap eindigde helaas in een miskraam. De derde gaat tot zover goed!! Ik zou me geen zorgen maken, er gaan altijd meer zwangerschappen goed dan dat er mis gaan..
hihi ja ik ben niet zo'n vlotte met typen , dus je had op het moment dat ik wilde reageren dat berichtje nog niet neergezet. Maar dan kan ik het me wel voorstellen hoor. Maar je kan tot de echo beter alleen maar van het positieve uitgaan, toch? Heel veel succes maandag en ik duim voor je mee dat je een mooi spartelend kindje (of 2, kan ook nog haha) ziet!
Mijn tweede zwangerschap ging niet goed. Bij de echo (8,5 wk) bleek het een MA te zijn. Deze zwangerschap lijkt vooralsnog goed te gaan ! Wanneer krijg jij je eerste echo?
Hier gaat hetook prima hoor! Wanneer heb je je echo? Als je erg onzeker bent zou ik gewoon nu al een afspraak maken en niet wachten tot 12 weken.
Ik krijg maandag mn eerste echo, dan ben ik 8 weken en 3 dagen. Ik probeer wel positief te blijven, maar toch zit ik steeds met een ma in mn hoofd.. Het lijkt me ook echt vreselijk om dat mee te maken..
Hier was ik de 4de ronde zwanger van ons 2de kindje, terwijl ik nog borstvoeding gaf ook Ondertussen is dit mannetje afgelopen november geboren, en is alles helemaal goed gegaan Ik hoop dat je volgende week een mooie echo hebt, en hetzelfde resultaat mag hebben als ons
Tot nu toe alles goed hihi Ik heb ook nog nooit een miskraam gehad 1x door de pil heen zwanger en nu in ronde 1, wat een geluk he!! (gelukkig want het lijkt me verschrikkelijk Heel veel respect voor de mensen die daarmee om moeten/kunnen gaan!!)