Ik heb vannacht gedroomd dat ik een topic opende waarin je je thuiswerkplek laar zien. En je moet je dromen waarmaken. Dus bij deze Hoe ziet jouw werkplek eruit
En ik zal beginnen. Dit is mijn plekje op zolder. De schermen heb ik maar even onherkenbaar gemaakt ivm privacy. Het haakwerkje ligt klaar voor d'r luister-overlehgen. Pot thee staat te dampen. En dan zal ik nu ook maar beginnen met werken...
Ik ben thuisblijfmoeder, dus het hele huis en mijn auto zijn mijn werkplek Maar goed, vandaag ligt de focus op de keuken want ik moet 20 pannenkoeken bakken voor de klas van mijn zoon. En tegelijkertijd doe ik een poging om kokoszandkoekjes te maken voor het dessert van zondag. Dus mijn werkplek is 1 ontplofte bende oh en tijdens het multitasken kijk ik ook nog E.R. Heel efficiënt bezig dus
Wij hebben een kantoor grenzend aan de woonkamer, gescheiden door twee schuifdeuren met glas. We dachten dat dit ideaal was maar in de praktijk is dat het niet. Mijn man gaat steeds vaker thuiswerken en ik doe er mijn thuisstudie of maak gebruik van de vaste computer. Als we de deuren sluiten galmt het en je hoort toch nog alles wat in de woonkamer gebeurd. De ruimte is echt fijn maar helaas dus niet handig in gebruik. We gaan mijn man eerst verhuizen naar boven en beneden gaan we inrichten met een extra chill/zit plek. Bekijk bijlage 746833 Dit is mijn bureau nu, inmiddels staat er een vaste Apple computer en staat er een trolley aan de rechterkant. Tegenover mij hetzelfde bureau zodat we tegelijk kunnen werken/leren.
Ik werk eigenlijk amper meer thuis, maar we hebben wel een gedeeld kantoor beneden, van man en mij samen. Beiden een wit bureau van 2 meter, allebei onder een raam, zodat we lekker naar buiten kunnen staren af en toe En 2 hoge witte kasten in de nis van 2 meter, de één voor mijn stoffen, de ander administratie en alle puzzels en spelletjes. Met okergele muren en een houten vloer voor als het interessant is Eind van het jaar hoop ik dat mijn man zijn werkplek verhuist naar de verdieping van de nieuwe schuur. Dan heb ik het kantoor helemaal voor mezelf en maak ik er naai atelier van.
Ja als ik vrij ben zoals vandaag ziet het er zo uit. Alleen de eettafel is een oude foto, er staat nu een hamsterkooi op rechts in de hoek.
T is denk ik een mannenkwaal want van mij vergadert ook alsof hij schreeuwend 30 km moet overbruggen.
Herkenbaar! Zit bij ons een wandje tussen, maar dat helpt niet veel Ik heb oordoppen voor als ik me wil concentreren of een rustig muziekje op de koptelefoon.
Dit is mijn werkkamer, al zit ik voor dagelijkse dingen ook vaak met laptop op de bank. Hier zit ik met name als het veel isalx ik me af wil zonderen, als ik veel schermen naast elkaar moet hebben, als ik presentaties moet maken of veel functieonderzoeken weg wil kijken. Ik werk formeel 100% op t werk plus diensten, thuis zijn de extra dingen, voorbereidingen en inhaalwerk en zo.
Nou echt hè. Als mijn man op zolder vergadert (van 7:30 - 17:30 uur) kan ik hem dus horen praten. Maar nee, als ik er wat over zeg… hij beweert niet hard te praten. Ik ga tegenwoordig geregeld op pad als hij thuiswerkt en dan voelt tie zich beledigd
Ik kan het je nog gekker vertellen. Tussen maart 2020 en september 2020 heeft mijn man fulltime thuisgewerkt terwijl ik 6 oppaskinderen per dag had. De kleintjes vroegen wanneer hij stopte met bellen, want ze konden niet goed spelen zo. Dat zijn dus allemaal kinderen onder de 5. Die maken dus bij elkaar minder herrie dan 1 kantoorman
Ik werk als ik geen videobel klantcontact heb werk ik vaak vanaf mn keukentafel. Als ik dat wel heb of als m’n kinderen thuis zijn ga ik naar m’n studeerkamer. Een ongezellig hokje is dat. Niet echt fotowaardig
Ik pak meestal t bureau van mn man, tenzij die ineens thuis is dan verban ik mezelf naar de zolder (hoekje onder een schuin dak). Ben nu alleen bezig met inventarisatie van de campingspullen die daar al jaaaaren opgeslagen liggen stof te vergaren dus chaos, destruction enzo.
Hier ben ik degene die nogal verhit calls doe Mijn man zit boven want die heeft 2 grote schermen nodig dus die staan in de werkkamer. Ik werk meestal aan de keukentafel. Normaal is hij vrijdag thuis bij de kinderen en werk ik op de werkkamer (nu niet aangezien ik overspannen thuis zit nog) Van mijn 4 dagen werk ik normaal 2 dagen op kantoor en 2 thuis. De 2 thuis dus 1 aan de keukentafel en de ander in de werkkamer.