Ik heb een paar keer per dag een gek gevoel, waarvan ik nu denk dat het harde buiken zijn. Het eerste wat ik merk is een soort druk in mn hoofd. Als ik op mn buik druk dan voelt hij iets harder, al kan ik het niet extreem hard noemen. Na een minuutje zakt het weer weg. Zijn er anderen die de harde buik als een soort 'rush' naar het hoofd ervaren?
Ik heb weleens het gevoel een harde buik te krijgen, maar dan is het de baby die tegen de wand ligt. Het voelt dan aan 1 kant van m'n buik hard en ik vind het net zo onaangenaam als een 'echte' harde buik. De hoofdpijn herken ik niet.
Ik herken het, je kunt er ook licht in je hoofd van worden of benauwd en dat is normaal volgens mijn verloskundige.
K heb op dit moment ook harde buiken en hoofdpijn, maar k twijfel of de hoofdpijn komt van het hele slechte slapen wat k doe.
Het is geen bandgevoel om je hoofd en om he buik? Zo ja, meteen de vk bellen. Dat kan zwangerschapsvergiftiging zijn
ik had het bij de vorige ook, werd dan ook erg duizelig/zwarte plekken in mn zichtveld. Verklaring die ik kreeg was dat er even minder bloed naar mn hoofd ging omdat alles naar mn buik ging. Dat icm een behoorlijk lage bloeddruk... Gelukkig met bevallen geen last van gehad
Nee geen strakke band gevoel. Minder bloed even naar het hoofd klink als een logische verklaring. Zo voelt het idd een beetje. Bij mn vorige zwangerschap had ik helemaal geen harde buiken dus dit is nieuw