Zwelling vaginawand?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Miepjepiepje, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepjepiepje

4 jun 2013
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 7 weken geleden bevallen van onze tweeling. Na de bevalling snel op de been, voelde me goed en de zwelling, hechtingen van mn vagina waren snel beter. bloeden stopte na 3 weken ongeveer. Nu merkt ik dat ik sind een week 'iets' uit mn vaginavoel komen. Alsof er eenn bolletje in zit bij de opening. Gekeken met een spiegeltje en er zit inderdaad een zwelling bij de ingang, als ik erop druk voelt het soepel alsof er vocht oid inzit. Is ook gevoelig bij aanraken. Herkennen jullie dit? Is dit zwelling vh baringskanaal? Of verzakking van je baarmoder?
    Ga sowieso na het weekend de ha bellen, maar was benieuwd of jullie dit herkennen als normaal of abnormaal

2. BlueApple

BlueApple Niet meer actief

Waarschijnlijk een blaasverzakking. Npu ben je pas 7 weken geleden bevallen dus het kan nog wel wat bijtrekken als je spieren weer sterker worden. Goed je bekkenbodem trainen.

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Naar een bekkenfysio gaan. Dit kan zonder HA. de fysio kan kijken of het een verzakking is en in welke mate en kan je oefeningen geven. Dit heb ik namelijk ook en dat is bij mij een verzakking. Zal ws erger worden aan het eind van de dag of na veel lopen en tillen. Vaak word het ook erger rond menstruatie.

4. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Dit kan nog een heel eind bijtrekken hoor, je bent nog maar net bevallen.
    Inderdaad: bekkenbodemspieren trainen, eventueel met hulp van een fysio.

Deel Deze Pagina