Ik ben 16 dec via de keizersnede bevallen van Tieme. Alleen heb ik een enorme last van mijn litteken met de kou. Mijn man heeft er naar gekeken en kon niets vreemds ontdekken. Hebben hier meerdere dames last van met de kou? Zou een bepaalde creme mss hier tegen helpen?
Wat voor last heb je eraan dan? Jeuk? Pijn? Ik weet dat ik van mijn litekentjes altijd jeuk krijg als het slechter weer word bv.
Het litteken trekt heel erg aan de linkerkant. Mss dat het komt omdat het eea aan de binnenkant weer aan elkaar groeit?
Anders bel je je Huisarts toch even? Zal wel normaal zijn hoor maar ik heb niet zo'n groot liteken dus durf het niet te zeggen.
Ik heb last van mijn knip. Ik hoor om mij heen meer mensen die last hebben van littens met koud weer. Zal wel normaal zijn dus...
mijn keizersnede litteken jeukt met al die ook meer hoor. En je bent nog maar een maand na de keizersnede. Dan is trekken,pijnlijk normaal hoor. jE VOELT NU Waarschijnlijk de inwendige hechtingen , je bet waarschijnlijk weer wat actiever en dat merk je
Ik denk dat dit de normale gang van zaken is, omdat het nog maar zo kort is. Het is eigenlijk te kort om nu al te zeggen of dat blijven zal. De wond heeft wel een paar maand nodig om helemaal goed te genezen. Na bijna 2 jaar voel ikzelf tenminste helemaal niets meer. Ook niet bij weersveranderingen.
Is normaal hoor, helemaal zo kort geleden. Ik heb het ook nog bij koud weer of weersveranderingen. Trekkend en pijnlijk gevoel. Weet van mijn vorige keizersnede dat het verandert in jeukend gevoel.
Ook hier iemand die er nog last vn heeft. Ik ben 2 dagen eerder bevallen zie ik Ik heb met meerder dingen last ervan ,als ik lig en ik sta op krijg ik een irritante gevoel aan me buik als me onderbroek er precies tegen aan zit ook met kou ook idd