Hoe snel ging het voor jullie gevoel?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Momfulness, Aug 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hoi,

Hoe snel ging het voor jullie gevoel tot het zover was na 30 weken?
    Ik ben nu 33 weken zwanger en heb echt het gevoel dat de tijd voorbij kruipt. Ben zo benieuwd naar ons mannetje. Maar heb ook genoeg van het zwanger zijn. Kan bijna niet meer lopen van de bekkenpijn en ik wil gewoon weten dat alles goed is met ons mannetje.

Gingen die laatste weken voor jullie gevoel snel? :(Ik hoor het graag!!;)

Liefs Luna1

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Het kroop echt. Totdat ik met 34 weken met verlog ging. Heerlijk echt genieten (lees veeeeeeeeeel slapen). Ik was echt gefocust op de datum waarop ik uitgerekend zou zijn. Alleen Thijs kwam 3 weken eerder, vond het zo raar, daar was ik nog niet aan toe! Inmiddels is hij 4 maanden. De zwangerschap lijkt wel een roes, iets uit een vorig leven. Ik snap ook nog steeds niet dat Thijs in mij heeft gezeten. Dat lijken echt 2 verschillende dingen zwanger zijn en Thijs. (Zal wel raar klinken, maar veel vrouwen hebben dat). Tijdens mijn zwangerschap was ik zo bezig met mijn veranderende lichaam en de bewegingen die je voelt. Ik was niet bezig met dat ik straks een kindje had en wat dat voorstelde. Na de bevalling is dat ineens voorbij. Meid geniet er nog even van!

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,719
    3,151
    113
    Female
    Super snel hahaha echt dacht dat het heel lang zou gaan duren maar ging zow ongelovelijk snel,, was nog niet eens met de bevalling bezig tot hij begon,,

Liefzs

4. 123miesje

123miesje Bekend lid

Dec 5, 2008
    872
    0
    0
    Nou hier niet. De eerste 20 weken met sondevoeding alleen op bed gelegen. Dan duurt het wel heel erg lang. Daarna weer tijd nodig gehad om weer enigszins op krachten te komen en dan zit je al weer rond week 34/35. De eerste keer ben ik met 38 weken bevallen en dan ga je toch er toch enigszins van uit dat dat de tweede keer ook kan gebeuren (werd overigens precies 40 weken).

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik heb niet echt het gevoel gehad dat iets sneller of langzaam ging. Misschien alleen tot de 12 weken echo, en daarna tot de 20 een paar weken dat het langzaam ging.

Maar ik had me ook ingesteld om ruim over de 40 weken te gaan (familiekwaal). Dus voor mij was 37 weken niet anders dan 30. En ik voelde me ook prima. Dat scheelt misschien ook.

6. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    tot de 30 weken ging het heel snel, daarna ga je aftellen.. dan duurt het super langzaam. de weken kruipen voorbij, maar acheraf... het gaat zó snel, ook die laatste weken , dus geniet er echt van! heb ik zelf te weinig gedaan achteraf!

7. prrrsam

prrrsam Bekend lid

Jan 1, 2009
    987
    1
    18
    Bij mij ging het tot 37 weken vrij snel, maar daarna kreeg ik steeds meer last van mijn bekken en toen ging het wel langzaam..

8. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Wij waren vanaf de 32e week aan eht verbouwen en de tijd vloog veel te snel voorbij. Ik was zo bang dat de baby zou komen terwijl we nog midden in de troep zaten. Hij kwam uiteindelijk 1,5 week later dan gepland, dus we hebben zelfs de babykamer nog kunnen inrichten voor de bevalling, iets dat ik nooit had verwacht. De laatste 1,5 week kroop wel heel langzaam voorbij, omdat je dan echt elke dag zit te wachten en elk krampje heel veel aandacht krijgt.

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Bedankt voor jullie antwoorden! Voor mijn gevoel gaat het langzaam door de bekkeninstabileit. Bedacht me ook nog dat ik de nachten natuurlijk ook nog meestal wakker ben dus dan lijkt de tijd ook best langzaam te gaan.

We genieten er nog volop van. Vandaag weer alles goed met de controle bij de vk dus dan ben ik weer even gerustgesteld.

10. appeltje

appeltje Niet meer actief

Vanaf de 34 weken ging het ineens erg snel. En hij kwam met 41 weken, maar ik heb me geen moment verveeld.
    (overigens was ik al met 25 weken gestopt met werken vanwege premature weeën en heb tot 34 weken bankrust gehad)

11. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

het ging voor mijn gevoel erg langzaam. ik kon niet meer genieten door veel stress in mijn hoofd, al had de baby daar geen last van.

12. malka

malka Bekend lid

Aug 30, 2008
    847
    0
    0
    Tot 36 weken ging het snel (komt ook omdat we toen in een verhuizing zaten), daarna kroop de tijd!

Share This Page