Waar mooie junior bedjes/grote bedden??

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by kiss87, Oct 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Ons kindje is afgelopen week 2 jaar geworden.
    Langzaam aan zijn we opzoek naar een nieuw bedje voor op zijn kamer.
    De meubels in zijn kamer zijn verder allemaal wit, en ik ben dus opzoek naar een wit bed. Maar ben een beetje inspiratieloos, weet niet zo goed waar ik nu kan zoeken?!

Ook is mijn zoon ziek, dus kan ook niet in de auto stappen naar het meubelplein ofzo.
    Dus wie weet er een winkel waar je ook op de website kan zien welke bedden ze hebben?

Welk bed hebben jullie voor jullie peuter?

Liefs!!

2. Esthers

Esthers Bekend lid

Jul 7, 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Wij hebben dit bedje hij komt van de ikea alleen deze mensen hebben hem helemaal geschilderd die van floortje is creme wit
    Hier zie je floortje d'r bed alleen de achtertje plank zit er niet aan hier heb ik nog een plaatje bij gevonden hoe hij er met plank eruit ziet..Ik heb floortje ook een hele tijd zo neergezet zodat ze er niet om de haverklap uit komt.En zo kan ze er niet uitrollen Floortje is nu bijna 3,5 jaar en nu staat het bedje zoals op de boventje foto.
    Marktplaats.nl > beschilderd peuterbed met D.Bruna plaatjes - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Bedden

3. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    www.ikea.nl
    ga naar kinderland en dan zie je allemaal bedjes enz staan
    wij gaan ook een peuterbedje kopen voor dice

4. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,187
    113
    Mag ik vragen wel Type dit dan is.
    Kan em eigenlijk niet vinden op de ikea site :)

5. Esthers

Esthers Bekend lid

Jul 7, 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    oh geen idee het is al wel een paar jaren oud....ik zal eens kijken of ik hem kan vinden

6. Esthers

Esthers Bekend lid

Jul 7, 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Deze vind ik ook gaaf!!
    Marktplaats.nl > Ikea peuterbed - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Bedden
    Marktplaats.nl > Peuterbed (bank) - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Bedden
    En deze lijkt mij ook ideaal
    Marktplaats.nl > Mooie Peuterbed Wit Nog Geen jaar Oud Met Bon En Garantie - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Bedden
    En tja als het dan nog wat mag kosten hihi
    Marktplaats.nl > nieuw wit Peuterbed Illusion oud frans model - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Bedden

Het komt erg overheen met bedbank bolleke ..alleen dit hier nog een lade onder dat lijkt mij nou weer ideaal. Je kan er niet alleen je troep/prularia in kwijt maar heb ook niet zo gauw last van stofwolkjes onder het bed ;)Ik kan hem dus ook niet vinden op de site wat jammer zeg!!

Ik zou er zelf niet te veel geld aan uit geven ik zou zelf voor een tweedehandse gaan en dan eventueel een nieuwe matras er in doen.Want ook hier groeien ze weer snel uit.Maar goed dat is dan weer mijn mening ..Wij zijn zelf al aan het neuzen voor een nieuwe kamer voor floortje en ik heb daar een leuk ben gezien voor haar IKEA | Logeer- en stapelbedden & hoogslapers | Slaapbanken | HEMNES | Onderstel slaapbank met 3 lades
    ook handig als we eens een loge hebben.Floortje is nu 3,5 en pas nog prima in haar bedje hoor maar dit bedje gaat naar oma want anders moet oma een nieuw bedje kopen ..en dat vind ik eigenlijk onzin en aangezien we haar kamer toch willen aanpakken..

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
  8. Esthers

Esthers Bekend lid

Jul 7, 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Dat is geen peuter bed he? :DIk denk dat je er ff een leuk stoer dekbed overtrekje op moet zien tuurlijk kan dat voor een jongen!!

9. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
  10. Esthers

Esthers Bekend lid

Jul 7, 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Ja hij is zeker leuk, alleen ben ik altijd bang dat ze als ze wat ouders zijn die punt niet meer leuk vinden.Want in principe koop je nu een bed toch tot te het hus uit gaan? Als je voor een 1 persoonsbed kiest?En mits hij nog goed is ?

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
  12. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Wij hebben het peuterbed bolleke gekocht. Met panelen, vinden wij mooier. Ik heb bewust een blank bed gekocht want ik ga het zelf patineren. Heb ik met de rest van haar kamertje ook gedaan en het moet wel allemaal bij elkaar passen vind ik.
    bolleke groot
    Hier staat ie op MP, maar dan blank en een betere foto, moet je even zoeken op advertentie nummer: 289608682 (ik krijg om de 1 of andere vage reden niet de link in beeld, maar alleen marktplaats.nl)

13. Esthers

Esthers Bekend lid

Jul 7, 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Voor goed bod hij weg hoor hahahaa

Het hemnes bed is echt super mooi he maar als je hem in de winkel ziet staan in het nogal een groot bed hoor.En vooral ook hoog.Ik zou eigenlijk zelf hier nooit een tweejarig kind in doen. Floortje heeft hem namelijk al getest en vind hem zelf ook erg mooi maar je vind haar niet terug in het grote bed hihihihi

Maar als je hem zo leuk vind waarom kijk je niet of hij ergens tweedehands te koop staat! Je verft hem in een mooi kleurtje of gewoon lekker neutraal en hij is weer nieuw dit bedje wat eerst ook van een buurjongetje (blauw)en ik kon het bed ruilen tegen twee dure bloempotten.Mijn buurvrouw was helemaal blij en ik ook!
    Ik was mijn bloempotten namelijk zo zat en zij was helemaal weg van de potten wij stonden op het punt om de auto in te stappen om naar de ikea te gaan toen ze ons aanhouden dat we het bedje van het buurjongetje over konden nemen.Anders hadden we w.s een ander bedje gekocht bij de ikea.Achteraf ben ik blij want een bedje en geschikt matrasje plus lattenbodem plus nieuw beddengoed is al duur zat...

14. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Ja wij zijn marktplaats ook aan het afzoeken hoor!!
    Matrasje enzo kopen we wel nieuw.. maar bed waarschijnlijk niet.

Share This Page