even een vraagje ik ben. Nu 39 +3 zwanger van m'n tweede. Kindje. Vanmorgen op de wc had ik heel plakkerige afscheiding. Met afvegen kwam het niet helemaal los en bleef het wc papier er zelfs aanhangen. Ik moest het echt lostrekken. Best een lang stuk. Sorry voor de details Maar zal dit de slijmprop zijn?
Ik denk wel dat het de slijmprop was want net op de wc een hele bonk. (Sorry ). En nu elke keer als ik naar de wc ga veel afscheiding, half plakkerig en veel vocht. Ben wel benieuwd waneer het dametje zich gaat melden
Ja klinkt als de slijmprop. Bij mijn eerste zwangerschap moest ik het bij het afvegen ook eruit trekken.. lang stuk. Sorry voor de details
Het is elke toilet beurt nu net of ik ongesteld ben alleen dam wit. Zit niets in het inleg kruisje maar blijf vegen. Vochtige afscheiding en slierten. Dus verwacht niet dat het vruchtwater is... Toch?
Hier verloor ik 7 maart de slijmprop.. Uiteindelijk 13 maar bevallen van ons meisje.. Denk niet dat het vruchtwater is.. Dat is echt dun.. Ruikt zoetig. Hopelijk heb je snel je kindje in je armen. Ik weet precies hoe je je voelt.. En nu is ons meisje al een maand, echt bizar!