Mijn zoontje zit nu ongeveer 2 tot 3 weken vol op de melk (Had KMA) Nu eigenlijk geen klachten allen heeft hij allemaal rode bultjes in zijn gezicht.. Lijken wel puistjes.. Hij is soms snachts ook ontroostbaar en zit hij weer een uur beneden en gaat het goed... Slaapt altijd al slecht en nu dit weer.. Hij heeft verder geen klachten.. Kan t toch de melk zijn of iets anders? Er zijn ook 4 kiesen door gekomen en erg verkouden.. Pfff ik weet t even niet meer..
Ja echt sorry hoor die waren er van overtuigt dat het muggenbultjes waren.... Nou echt niet geloof er geen zak van! Maar heb voor mezelf besloten om morgen geen melk te geven maar even bij de apotheek nutrimagen te halen en te testen of het dan rustiger word... Hij is nu alweer een paar x wakker geweest.. En snot verkouden en diarree ik dacht van de kiezen maar die zijn al door en de zure poep blijft... Dus kan ook van de melk zijn en verkiuden was hij toen ook altijd omdat het zijn luchtwegen aantaste.. Kan zijn dat t toevallig is maar wil het zeker weten dus morgen even terug naar geen melk! Ik hou jullie op de hoogte dn tips zijn welkom
Ok hij zit nu bij mij beneden stikte bijna in zijn hoeste en bleef is flink in hange.. Nu rustig.. Hopelijk krijg ik hem zo nog naar bed..
Hij had alleen savonds nog een fles melk en die heb ik omgezet naar nutrimagen, slaapt weer heerlijk, bultjes zijn weg, en het benauwde was geen verkoudheid maar ook door de melk is nu over! Gelukkig!
Heel herkenbaar, de combi tussen pukkeltjes, verkouden en de vieze poep. Hier is dat ook gegarandeerd van de melk ookal kan je soms wel twijfelen. Dochter kreeg er ook ontstoken ogen bij. Overigens kan mn dochter van bijna 3 wel kwark en yoghurt verdragen maar geen (chocolade)melk of kaas oid. Maar dat is ook pas sinds het afgelopen jaar hoor dat dat lukt! Goed van je dat je toch terug op koemelkvrij bent gegaan en dan zijn de muggenbulten nog verdwenen ook
Hahaha ja echt hè... Toevallig dat de "muggenbultjes" dan ook plots verdwijnen! Ja mijn zoontje eet af en toe gewoon melk als het bijv in een koekje zit, geen probleem! Maar puur melk is drama dus... De zure poep is er af en toe. Of wel maar denk dat dat zijn systeem nog uit moet.. Ontstoken ogen ja? Zo zie je wel dat alles met elkaar in verbinding staat.. Eten jou kindjes ook gewoon soms koekjes met melk of avond eten met een sausje waar melk ik zit? Vind het soms moeilijk waar ik de grens moet trekken.. Nu lijkt het alleen de pure melk producten te zijn.. Meer lactose dan?