Inmiddels ben ik 4 maanden geleden bevallen en mijn haren vallen er met bosjes uit (vandaag maar een potje vit b12 halen) Nu heb ik al een behoorlijke tijd "last" van plopjes in mijn buik, deze lijken heel erg op de eerste bewegingen die ik voelde destijds. Inmiddels heb ik vorige maand ergens een test gedaan en vorige week ook 1, beide waren negatief. De kans dat ik zwanger ben is sowieso vrij klein; ben al sinds dag 20 na de bevalling weer aan de pil. Ze zeggen 9 maanden op en 9 maanden af, dus mijn vraag is: Horen deze plopjes bij het ontzwangeren? Zijn er meer vrouwen die dit ervaren?
Zo lang nog erna? Dat blijft toch niet aanhouden? Het kan je hoofd soms goed gek maken je eigen lijf, bah....
haha ok ben dus niet de enige (gelukkig) En Caruli, echt een maf gevoel inderdaad! Zei gisteren nog tegen mn vriend dat het net lijkt of ik nog een mini baby in mn buik heb. Toen zei die ook al dat mn darmen de plek van shay hebben ingenomen
Heel herkenbaar, ik heb die plopjes ook. Ik stond er eerst dus heel raar van te kijken, maar mijn zus vertelde dat ze dat ook had de 1e tijd na de bevalling. Maar het zijn dus je darmen hihi!
Goed om te weten! Ik dacht echt even dat ik misschien toch zwanger was en de testen maar negatief bleven pakken Niemand die je ook ff inlicht over de "klachten" die je kan hebben NA de kraamweek....
Ja die herken ik , zijn idd je darmen ! en haaruitval verschrikkelijk ... Stiekem verwacht je toch ergens na je bevalling dat je weer 'normaal' wordt .. maar dat heb ik voor nu nog maar even ver voor me uitgeschoven hahaha !
Ik dacht snel weer normaal te zijn. Oude kleding kon zo weer aan, ik kon alles vrij snel weer. Maar jeetje, mentaal?! Ik ben soms opeens humeurig, mn haar valt sinds 2 weken uit, nog steeds redelijk vermoeid (mede dankzij nachtvoeding). Ik kan best snel janken tegenwoordig, dat was ook nooit zo.... Bah, ik vind deze periode erger dan dikker worden en bevallen bij elkaar. Enige mooie eraan is mijn zoontje en mijn vriend die zoveel hij kan probeert te helpen
ik voel die plopjes ook regelmatig. zit dan helemaal verliefd met m'n handen op m'n buik zodat ik ze maar kan voelen. zo leuk.... totdat ik "wakker" wordt en me bedenk dat kleine dame 13 maanden geleden er al uit is gekomen en het toch echt m'n darmen zijn dus ja, het kan heel lang duren en ze lijken verdacht veel op de plopjes in een zwangerschap.
Ik heb ze ook,en was de afgelopen maanden ook steeds bang dat het schopjes waren haha. Maar moet geloof ik maar wennen aan het idee dat ik sinds Elin haar geboorte behoorlijk onrustige darmen heb.
Ze lijken echt op de plopjes van een zwangerschap! Maar ja, 2 negatieve testen verder + pil maakt het wel heel onwaarschijnlijk dat ik zwanger ben. Denk dat ik maar aan die rare darmen moet gaan wennen als het nog wel 13 maanden kan aanhouden (!!!!)
Maar sowieso als je zwanger zou zijn zou je nu toch nog niks voelen? Dan zou je echt direct na je bevalling bevrucht moeten zijn? Ik voel de plopjes trouwens ook nog
Ik denk ook je darmen. Je bent zo gewend aan dat alle beweging en gevoel in je buik je kleintje is, dat je dat idee niet kwijt raakt. Heb ik de vorige keer ookvrij lang gehad..!
Jah hier ook veel plopjes nu nog steeds! Schrik ik soms wel van maar ben toch echt niet zwanger! Heb toen ook wel eens een test gedaan Apart gevoel hè?