Beste verloskundige, Ik ben momenteel 8 weken en 3 dagen zwanger. Gisteren de 1e echo gehad. Die zag er voor nu goed uit. Nu heb ik ineens sinds vandaag geen last meer van misselijkheid, de 4 weken hiervoor had ik hier heel veel last van. Me buik is ook niet meer zo opgezet en gevoelig. Ook heb ik een stekend gevoel in me onderbuik. En waarschijnlijk een blaasontsteking. Is dit iets om me zorgen over te maken? Dat doe ik wel nl, heb hiervoor een Vmk gehad bij 5 weken. Graag een antwoord van jullie, alvast bedankt.
hoi symptomen kunnen komen en gaan en het wel of niet hebben ervan of het plotseling opkomen of verdwijnen ervan zegt verder niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Fijn dat je een goede echo hebt gehad. Steken in je buik kunnen groeipijn zijn. Als je denkt dat je een blaasontsteking hebt moet je even je urine na laten kijken bij de huisarts, dan heb je misschien antibiotica nodig. Mirjam
Beste Mirjam, Bedankt voor je reactie. Ik ben net bij de huisarts geweest om urine in te leveren en krijg van middag de uitslag daarvan. Ik ga maar proberen me niet meer zoveel zorgen te maken en te genieten van mijn zwangerschap, hoe bang ik soms ook ben. Groetjes Lindsay