Hoi zwangeren en partners! Graag stel ik mij voor. Ik ben Evelien en ben de nieuwste aanwinst als verloskundige voor dit forum. Zelf ben ik werkzaam als verloskundige sinds 2011 in de regio Utrecht. Hier werk ik met veel plezier in een leuk team! Op dit forum beantwoorden wij al jullie vragen met betrekking tot de zwangerschap. Ik vind persoonlijk erg leuk om te doen via een forum omdat er blijkbaar veel vragen op het spreekuur niet gesteld (durven) worden. Daarnaast zijn er toch ook dingen vaak onduidelijk en bel je niet zomaar je eigen verloskundige op. Zoals mijn collega's ook al schreven, als je je echt zorgen maakt over iets, mag je altijd je verloskundigen bellen natuurlijk. Voor alle niet spoedeisende zaken helpen wij jullie hier graag verder. Natuurlijk zal ik ook aangeven wanneer het mij verstandig lijkt om toch direct contact te zoeken met je verloskundige. Wij kunnen namelijk niet altijd een goed beeld krijgen van de hele zwangerschap en jouw voorgeschiedenis. Iedere vraag is welkom, geen enkele vraag is dom en niets is te gek om te vragen. Het is juist goed voor ons als verloskundige te weten wat er allemaal om gaat in het hoofd van de zwangere vrouw. Ik hoop jullie zo goed mogelijk te kunnen helpen. Tot snel! Groetjes Evelien