Gluten + Lactose Intolerantie en Zwanger..

Discussion in 'Gezondheid' started by Lieke86, Aug 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Mijn vraag is dus..wie heeft deze allergie en is zwanger..en wat aten jullie en wat vooral niet?

2. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

Sep 26, 2012
    1,184
    0
    0
    Mijn schoonzus is lactose intollerant, ze heeft goed moeten kijken welke foliumzuur tabletten, en later welke mama-vitamines... Maar verder eet ze gewoon volgens haar eigen dieet hoor!

Je zou even met je VK/gyn kunnen overleggen of je ergens iets te kort komt met je dieet, dan kun je dat eventueel aanvullen, maar in principe gewoon je eigen dieet volgen natuurlijk! ;)

3. Kleintje82

Aug 13, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een gluten en lactose intolerantie en ben nu 11 weken zwanger van ons eerste kindje.
    Ik eet gewoon hetzelfde als voordat ik zwanger was. Uiteraard rauwe vleeswaren enz niet.
    De internist heeft voordat ik zwanger werd bloed geprikt en aangegeven dat je kindje niks te kort komt ook al eet je zelf niet alles. Mijn bloedwaardes waren ook goed.

Ik weet niet of je dit bedoeld?

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Kleintje82 ja dat bedoel ik indd ;) nu weet ik in ieder geval dat het nix te kort komt omdat ik anders eet.. :)

5. Kleintje82

Aug 13, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb in januari een miskraam gehad en toen vroeg ik me ook steeds hetzelfde als jou af. Vandaar dat we toen naar de internist zijn geweest om dit uit te sluiten voor een volgende keer.

Ik slik wel multivitamine voor zwangere.

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb in Juni een Miskraam gehad en haalde ook alles in mn hoofd..maar int zh zeggen ze dat het nix uitmaakt..ik slik ook foliumzuur..al heeeel lang en heel braaf ;)

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Als je echt twijfelt of je voldoende binnen krijgt voor jezelf en je kindje, vraag je best een doorverwijzing naar een diëtist. Die gaan je goed kunnen helpen.

Succes met de zwangerschap!

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik moet 12 sept naar mn Internist..dus dan maar even vragen ;)

Share This Page